| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 25 日 星期二-v-

今朝真是個淒涼的早上Q_Q淚
話說今朝出門,幸運地等75X等左1分鐘就有車黎..順順利利去到4美街,之後去等116,..果陣已經好凍...等左都係一分鐘左右..有架116黎左..平時我都會揮下手..但今日冇揮到..不過我行動已經表明左我係要答呢班車...個司機都係度望住我..我諗住佢會停低..之後...佢埋站冇停..只係減慢左速度..跟住我就行快幾步上前..但係架巴士又一路郁緊..又凍..個司機竟然...就咁駛走左..我就好似一個傻婆咁..O左咀=.=''..此時冷風更加強烈..我唯有一路吹住風一路再等..等左幾分鐘..實在頂唔順..因為我知道架116走左..起碼要成10-15分鐘先再有一架..到時已經凍死左-.-..所以..我決定..行去荷里活答小巴!...幾經辛苦 到左地鐵站...稍微暖左少少...之後到左小巴站..冇人等小巴..等左5分鐘到..都係冇人冇小巴..因為呢D時間上面應該好多人答小巴..架小巴應該係上面好快載滿人咁駛落黎...之後..我唔等了!..決定行上去...去左7-11買定我上路食既糧食-.- 就係朱古力! 買完..心諗..都係行去睇多次穩慎D,..點知終於有小巴喇...此時真是多謝主=.=''...拿拿聲上小巴..暖幾多T~T/ 去到老公家..凍到成條雪條咁-3- 見到老公訓緊..真係好想整醒老公攬住我暖暖xD...但係睇老公個樣都知佢應該早上先訓得著..又費事整醒佢..好似好自私..反正我個頭仲未乾...訓都係盞頭痛.. 入左老公間房..玩左瑪奇一陣...就出返去..望下老公..又入返去..=.= (很無聊是吧(!?)
玩到11點..頭乾左...又有少少眼訓...畢竟琴晚成2點先訓呢....之後鋪左墊墊係地下訓...由於早上既衰巴士司機害我吹左十幾分鐘冷風...身上冇一忽係暖-3-''..個身太凍訓唔到...唯有沖個熱水涼... 感覺到自己就好似去完雪山沖熱水涼咁...太感動喇T3T...我諗 個身凍到訓唔到既滋味係人都知-3- ...沖完之後趁個身仲暖...著多件褸訓...勁正^~^ 我個身一凍就唔會自己識得暖番,琴幾多被都一樣T.T 好快就訓著左了...訓到2點起左身...望望老公..仲未起身唷* 之後再訓... 有時間唔中老公丟d被落黎整醒左我-0- 幫佢琴番~ um..去到4點到...叫醒老公...老公見到我...落左黎陪我一齊訓...超級感動T^T..好暖喔~.. 老公琴多d被係我度..驚我凍親/w\..跟住落黎訓訓下成日碌黎碌去xD~ 我既習慣就係一覺得舒服就會碌黎碌去...之後同老公玩左陣...就起身煮野食了... 食完同老公一齊睇電視~~ 去到8點..突然想食雪條...就同老公落去7-11買雪條食...上黎同老公一齊食雪米滋...去到9點9..我就要回家了...回到家冇人... 之後同老公玩拿拿林online..好lag=3=''...玩到12點冇玩了~... 之後打日記...
p.s 見到d靚女相-3-...覺得自己實在渺小~唔明點解老公會鐘意我0.0..
我有咩好>口<? 我自己都答唔出 -_-囧~~~
好..聽日就可以同柴魚佢地打邊爐了 去鄧童屋企~~不過又有d唔識既人去.../.\...玩得唔夠盡興..話說鄧童呀媽同埋我地打邊爐-.-不敢想像到時既氣氛會幾咁恐怖=.=''... 聽說聽日就係聖誕最後一日0.0... ~~祝大家有個難忘又快樂既聖誕~ 老公要小心身體 呢個就係我既聖誕願望=v=~
« | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | ... | 202 | »
|