yandy90526
暱稱: (づ ̄ ³ ̄)づღ囡β﹏ஜ
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
★*努力爭取你的愛.。
愛上了你,我沒有後悔, 幸福,溫暖全都是你給我, 我就像活在故事書裡的公主, 永遠有你這位王子保護著我, 靜靜的看著你, 你每一個笑容,動作, 都令我心動不已, 令我腦海全都是你... 有時你是英勇的王子, 努力保護著我不被受傷害, 有時你是可愛撒嬌的孩子, 堅強太多總想在我擁抱下睡, 我就是這麼貪心, 得到你的愛又想得到更多的愛護, 在我心目中,, 你是最愛我最鍚我的一個, 我不需要榮華富貴,名成利就, 我只需要你的愛... 我只想永遠被你擁抱, 令我仿如在童話故意裡, 就算現實給我們是殘酷和傷害, 至少我們彼此可以擁抱, 得到你的愛, 是我的榮幸, 希望永遠只得我一位''幸運兒'',.,.
最新文章
重新啟動
新一年,新開始~~
新成員- 牛牛
甜蜜的一夜@o@!
灰呀
文章分類
全部 (202)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 202
留言總數: 28
今日人氣: 34
累積人氣: 2105
站內搜尋
2007 年 12 月 25 日  星期二-v-       
                  

今朝真是個淒涼的早上Q_Q淚

話說今朝出門,幸運地等75X等左1分鐘就有車黎..順順利利去到4美街,之後去等116,..果陣已經好凍...等左都係一分鐘左右..有架116黎左..平時我都會揮下手..但今日冇揮到..不過我行動已經表明左我係要答呢班車...個司機都係度望住我..我諗住佢會停低..之後...佢埋站冇停..只係減慢左速度..跟住我就行快幾步上前..但係架巴士又一路郁緊..又凍..個司機竟然...就咁駛走左..我就好似一個傻婆咁..O左咀=.=''..此時冷風更加強烈..我唯有一路吹住風一路再等..等左幾分鐘..實在頂唔順..因為我知道架116走左..起碼要成10-15分鐘先再有一架..到時已經凍死左-.-..所以..我決定..行去荷里活答小巴!...幾經辛苦 到左地鐵站...稍微暖左少少...之後到左小巴站..冇人等小巴..等左5分鐘到..都係冇人冇小巴..因為呢D時間上面應該好多人答小巴..架小巴應該係上面好快載滿人咁駛落黎...之後..我唔等了!..決定行上去...去左7-11買定我上路食既糧食-.- 就係朱古力! 買完..心諗..都係行去睇多次穩慎D,..點知終於有小巴喇...此時真是多謝主=.=''...拿拿聲上小巴..暖幾多T~T/ 去到老公家..凍到成條雪條咁-3- 見到老公訓緊..真係好想整醒老公攬住我暖暖xD...但係睇老公個樣都知佢應該早上先訓得著..又費事整醒佢..好似好自私..反正我個頭仲未乾...訓都係盞頭痛.. 入左老公間房..玩左瑪奇一陣...就出返去..望下老公..又入返去..=.= (很無聊是吧(!?)

玩到11點..頭乾左...又有少少眼訓...畢竟琴晚成2點先訓呢....之後鋪左墊墊係地下訓...由於早上既衰巴士司機害我吹左十幾分鐘冷風...身上冇一忽係暖-3-''..個身太凍訓唔到...唯有沖個熱水涼... 感覺到自己就好似去完雪山沖熱水涼咁...太感動喇T3T...我諗 個身凍到訓唔到既滋味係人都知-3- ...沖完之後趁個身仲暖...著多件褸訓...勁正^~^ 我個身一凍就唔會自己識得暖番,琴幾多被都一樣T.T  好快就訓著左了...訓到2點起左身...望望老公..仲未起身唷* 之後再訓... 有時間唔中老公丟d被落黎整醒左我-0- 幫佢琴番~ um..去到4點到...叫醒老公...老公見到我...落左黎陪我一齊訓...超級感動T^T..好暖喔~.. 老公琴多d被係我度..驚我凍親/w\..跟住落黎訓訓下成日碌黎碌去xD~ 我既習慣就係一覺得舒服就會碌黎碌去...之後同老公玩左陣...就起身煮野食了... 食完同老公一齊睇電視~~ 去到8點..突然想食雪條...就同老公落去7-11買雪條食...上黎同老公一齊食雪米滋...去到9點9..我就要回家了...回到家冇人... 之後同老公玩拿拿林online..好lag=3=''...玩到12點冇玩了~... 之後打日記...

p.s 見到d靚女相-3-...覺得自己實在渺小~唔明點解老公會鐘意我0.0..

我有咩好>口<? 我自己都答唔出 -_-囧~~~

好..聽日就可以同柴魚佢地打邊爐了 去鄧童屋企~~不過又有d唔識既人去.../.\...玩得唔夠盡興..話說鄧童呀媽同埋我地打邊爐-.-不敢想像到時既氣氛會幾咁恐怖=.=''... 聽說聽日就係聖誕最後一日0.0... ~~祝大家有個難忘又快樂既聖誕~ 老公要小心身體  呢個就係我既聖誕願望=v=~

 
更新時間:2007-12-26 01:36 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]