






![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 2007 年 12 月 22 日 星期六漫長的一天" ![]() ![]() ![]() ![]() 今日要陪老公去換身份証,我遲左起身,搞到9點半先到老公家 我地訓到10點就起身..15分鐘出得門口..真快xD 老公係7-11買左2支珍寶珠一齊食,我地到左牛頭角,行去登記處 都好多人下啵..我地預約左,,坐左20分鐘到,,..係咁同老公玩 =v=~ 之後整好哂之後,..因為太肚餓..買左燒賣食..之後再答車去旺角陪老公睇軚盤 之後先知原來旺角果d好貴..呃人錢的...之後我地轉去深水步..係地鐵站老公買左泡芙俾我食...超好味-v-.. 跟住我地到左深水步,搵左ok耐先搵電腦商場,..睇左冇幾耐,搵到..不過再行下先...行行下,見到有個男人向我做d勁核突既動作...好嘔心 =-=''... 之後同老公行左陣..都係冇...返番去頭先果間買..買完就拿拿聲走了... 答地鐵番屋企...我拎野上屋企先..老公要同媽咪去買定5日既野食..因為佢媽咪要去旅行...我係屋企玩左陣電腦..老公就返黎了~~ 之後我有少少頭痛...訓左一陣..4點起身 煮飯俾老公食~~ ..有少少失準呢-3-" 食完之後...洗埋碗...同老公玩左陣...玩完都7點... 同老公訓左一個鐘到...8點起身 我就走了..番屋企 唔想番屋企!..悶到死..又冇野做... /.\ 聖誕節真係好想搵一晚玩通宵..難得放假..點都要有個難忘回憶先\ 3 /...! 番到屋企冇野做...整左自己日記既背景同日曆背景...=v= 今日d時間好似過得好慢0.0..好開心 >v<~ 希望呢個聖誕節唔好發生d我唔想發生既事啦> < 我..愈黎愈變得神經質了/ 3 \...極度自卑... 我知道永遠都無法變到好似佢地咁.../.\... ................................................真羨慕果d女仔 030~! 相簿加左相 =v =係星期4 聖誕pary前影既~~~ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||