今日9點幾起身 沖涼~搵衫搵左成粒鐘-3- 唔知邊件好睇...
差唔多成10點4到..出門口 答車
去到老公家 時間尚早,同老公訓左陣..(雖然話係一陣,但唔止-3-)
訓到..1點幾到,俾個電話嘈醒,又係果個ivy打黎,一聽到我把聲又cut線,呀婆,禮貌識唔識ar!
成日打黎嘈親人不得止仲要cut人線,而家d女仔真係冇咩家教,好聲好氣問佢搵邊個又唔出聲,對住我扮啞,,..直覺上話我知,佢成日打黎搵老公,目的唔會搵閒傾咁簡單,成2個月,成日打黎,上次叫佢以後唔好再打黎,面皮薄少少既人都明咩事啦*,唔知自己煩親人既咩!?心情好不爽囉,琴日又係咁今日又係咁,個個女仔都好似唔鐘意我同老公一齊咁,我地鐘意大家,唔關你地事,老公同我拍拖又唔係同你地拍拖,呢d野與人無尢,我地有今時今日既感情,你地恨唔到架啦,做幾多小人事 打幾多次電話黎都冇用!要屈我咪屈飽佢囉,洗驚你地d二打六角色?..! (任性說話開始了,由我吧-3-),,,我對住你地真係唔洗客氣囉,既然你地都咁對我咯,d語氣勁唔想我係老公身邊咁囉,我夠唔想你地成日好似隻烏蠅咁嬲住老公啦,我地唔煩架?我俾人屈我唔炆架?人既容忍度有限架 ... 有時同老公好開心既時候,偏偏你地又要成日打黎,又冇禮貌又鬧老公,男朋友同女朋友一齊係天經地道既事啦,你做咩要頂佢呀,佢係你邊位姐 問長問短,家下同你拍拖咩,摺埋啦....我得佢一個你地係都要黎煩? 出面咁多男仔唔搵係要搵d有女朋友既仔? 檢討下啦,做女仔做到咁,cheap到死,影衰哂d女仔 你地咁講野 我都唔洗俾咩面你地, 你地再打黎,我照鬧,憎我憎飽佢囉,唔知邊個先撩者賤,一個鬧老公,一個冇禮貌!
(發洩完,舒服哂-33-)~~
我同老公訓到3點半...起左身,,,就沖涼...整野... 4點半出門口,,原本諗住睇5點半果場...但係太多人,..冇哂位..
所以睇6點2果場...買完飛,,我同老公去左機鋪打陣機 老公玩灣岸...d人...勁閘-.-''..唔識玩唔好學人玩,用埋d咁既手段,win左都覺丟架~~ 跟住老公陪我 玩太鼓... 好難/口\...玩完之後夠鐘入場
我地買左2人套餐...入去睇..我地睇 魔間傳奇...開頭好似幾好睇...中間果度成日有嚇人既部分= =''... 我次次都俾佢嚇到...老公件衫就黎俾我扯爛xD" 之後老公同我講隔離果個女人勁自私...明明果邊係老公放可樂先,,佢可以趁老公拎起杯可樂黎飲果陣...將自己果杯..放落老公果邊... 食野又要大大聲... 我地睇完之後都覺得套戲麻麻... 之後我地一齊行上老公屋企, 上到去一齊玩煮飯仔...>v<..老公煎蛋蛋俾我食...我地一齊食~~好味 \ v /! 食完之後...同老公一齊玩左陣...,,差唔多10點就走左了~~番到屋企 整日記...打日記..同老公傾計..~
好開心 有老公鍚我..淨係鍚我一個~ >v<~ 老公所有野只有我先可以感受到~~ >v<嘿嘿....