






![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 2007 年 12 月 15 日 星期六參觀=]] ![]() ![]() ![]() ![]() 因為學校要我地參加課外活動要夠10小時 我地參加左今日既參觀..要去中環.. 今朝拿拿聲整好哂D野 上車打俾老公,,佢仲訓緊-33-".. 去到荷里活冒險樂園等老公,,,..之後一齊答地鐵番學校 去到學校..老公果班D人都去,,我就坐埋一二邊...亦都見到同班既人-3-" 等左十幾分鐘..架車黎到 就上車lu... 答左..我諗都係十分鐘到..就到..好快0口0|| 我地太早到了,要等到10點半先有人招呼我地..係出面企...凍到死...T ii T 之後跟左個人入去參觀,,其實都唔明佢講咩xD" 好似講咩社區重建...之類... 參觀完...可以自由活動,去左隔離大會堂睇... 見到有冬甩 同雪糕模型..好大個..仲以為上面果d係紫菜..原來係一粒粒既人仔-口-" 我同老公上左去睇畫展...好令0.0,d人畫 油畫..墨畫超令... 我地睇完就落番去 集合地點度等,..見到有人結婚...個新娘幾令..同新郎好襯-v- 唔知我幾時都可以著呢xD (發夢中) 等左好耐..架車先黎-3-...上車果一刻..見到又多對人結婚...呢對...就好似岩岩果對新人既十年後既模樣-_- (係咩樣自己可以諗到xD) 好快咁...就番到去葵芳地鐵站...同老公答地鐵番去,,,..番到屋企..老公打機..我就有少少頭痛...可能岩岩狂吹風既關係啦.. 就訓左陣...訓醒..都仲係好凍...索性唔訓..起身煮野食俾老公食,..食完洗埋碗..借左老公部psp玩 太鼓同狗仔... 隻狗仔幫佢買左件兔兔衫 好鬼得意..佢仲識自己擺姿勢XD 勁得意...笑死我 4點到...冇野做...又訓-.-''... 訓下又醒下咁...5點幾...老公加入訓團,一齊訓...訓到8點,,,起左身... 老公話想食M記 但又唔想落街...我都費事俾老公落街吹風...未好番...SO自己落去買... 買完番上黎...食完同老公玩左陣...臨走果陣 個呀BEE打俾老公...煩死喇,同女朋友一齊咪同女朋友一齊囉,你唔抵得咩,,..聖誕都冇預你地架啦...成日一吼住節日就打黎 我係咁任性架啦! 我唔想見到你地,你都咪洗旨意可以上到黎!我一定唔會俾...!就算你地走埋上黎門口,都話之你地!! 我係咁野蠻架喇~~~~哼..! 聽你既說話,好明顯唔想我老公陪我囉...咁有咩問題! 男女朋友梗係成日一齊架啦...要問過你咩 ...問三問4... 佢唔陪我 唔通陪你?? 唔該自問自己咩身份+摺一摺埋先啦~~!!!!!成日都話要上黎,同你好熟咩,.. 如果你唔係咁姣我都唔會憎你,仲要D意思係唔想我老公陪緊我,仲要頂佢,呀嬸,我係佢女朋友,我去佢度,佢陪我,係理所當然既事,唔通要問過你呢位玉皇大帝呀?就算佢得閒都唔會陪你啦,同你又唔熟wo!成日都嗌要上黎~ 唔該D女仔有D自知之明啦,勁厚面皮 你地真係好煩呀!!!唔好再打黎煩Q住哂呀!!!!!!!!!!妖 黎一個我打走一個,即管黎,我照打走哂!!
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||