yandy90526
暱稱: (づ ̄ ³ ̄)づღ囡β﹏ஜ
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
★*努力爭取你的愛.。
愛上了你,我沒有後悔, 幸福,溫暖全都是你給我, 我就像活在故事書裡的公主, 永遠有你這位王子保護著我, 靜靜的看著你, 你每一個笑容,動作, 都令我心動不已, 令我腦海全都是你... 有時你是英勇的王子, 努力保護著我不被受傷害, 有時你是可愛撒嬌的孩子, 堅強太多總想在我擁抱下睡, 我就是這麼貪心, 得到你的愛又想得到更多的愛護, 在我心目中,, 你是最愛我最鍚我的一個, 我不需要榮華富貴,名成利就, 我只需要你的愛... 我只想永遠被你擁抱, 令我仿如在童話故意裡, 就算現實給我們是殘酷和傷害, 至少我們彼此可以擁抱, 得到你的愛, 是我的榮幸, 希望永遠只得我一位''幸運兒'',.,.
最新文章
重新啟動
新一年,新開始~~
新成員- 牛牛
甜蜜的一夜@o@!
灰呀
文章分類
全部 (202)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 202
留言總數: 28
今日人氣: 60
累積人氣: 2131
站內搜尋
2007 年 12 月 15 日  星期六參觀=]]       
                  

因為學校要我地參加課外活動要夠10小時

我地參加左今日既參觀..要去中環..

今朝拿拿聲整好哂D野 上車打俾老公,,佢仲訓緊-33-"..

去到荷里活冒險樂園等老公,,,..之後一齊答地鐵番學校

去到學校..老公果班D人都去,,我就坐埋一二邊...亦都見到同班既人-3-"

等左十幾分鐘..架車黎到 就上車lu... 答左..我諗都係十分鐘到..就到..好快0口0||

我地太早到了,要等到10點半先有人招呼我地..係出面企...凍到死...T ii T

之後跟左個人入去參觀,,其實都唔明佢講咩xD" 好似講咩社區重建...之類...

參觀完...可以自由活動,去左隔離大會堂睇... 見到有冬甩 同雪糕模型..好大個..仲以為上面果d係紫菜..原來係一粒粒既人仔-口-"

我同老公上左去睇畫展...好令0.0,d人畫 油畫..墨畫超令...

我地睇完就落番去  集合地點度等,..見到有人結婚...個新娘幾令..同新郎好襯-v- 唔知我幾時都可以著呢xD (發夢中)

等左好耐..架車先黎-3-...上車果一刻..見到又多對人結婚...呢對...就好似岩岩果對新人既十年後既模樣-_- (係咩樣自己可以諗到xD)

好快咁...就番到去葵芳地鐵站...同老公答地鐵番去,,,..番到屋企..老公打機..我就有少少頭痛...可能岩岩狂吹風既關係啦..

就訓左陣...訓醒..都仲係好凍...索性唔訓..起身煮野食俾老公食,..食完洗埋碗..借左老公部psp玩 太鼓同狗仔...

隻狗仔幫佢買左件兔兔衫 好鬼得意..佢仲識自己擺姿勢XD 勁得意...笑死我

4點到...冇野做...又訓-.-''... 訓下又醒下咁...5點幾...老公加入訓團,一齊訓...訓到8點,,,起左身...

老公話想食M記 但又唔想落街...我都費事俾老公落街吹風...未好番...SO自己落去買...

買完番上黎...食完同老公玩左陣...臨走果陣

個呀BEE打俾老公...煩死喇,同女朋友一齊咪同女朋友一齊囉,你唔抵得咩,,..聖誕都冇預你地架啦...成日一吼住節日就打黎

我係咁任性架啦! 我唔想見到你地,你都咪洗旨意可以上到黎!我一定唔會俾...!就算你地走埋上黎門口,都話之你地!!

我係咁野蠻架喇~~~~哼..! 聽你既說話,好明顯唔想我老公陪我囉...咁有咩問題! 男女朋友梗係成日一齊架啦...要問過你咩 ...問三問4... 佢唔陪我 唔通陪你?? 唔該自問自己咩身份+摺一摺埋先啦~~!!!!!成日都話要上黎,同你好熟咩,..

如果你唔係咁姣我都唔會憎你,仲要D意思係唔想我老公陪緊我,仲要頂佢,呀嬸,我係佢女朋友,我去佢度,佢陪我,係理所當然既事,唔通要問過你呢位玉皇大帝呀?就算佢得閒都唔會陪你啦,同你又唔熟wo!成日都嗌要上黎~

唔該D女仔有D自知之明啦,勁厚面皮

你地真係好煩呀!!!唔好再打黎煩Q住哂呀!!!!!!!!!!妖

黎一個我打走一個,即管黎,我照打走哂!!

 

 

 

 

 

 

 

 
更新時間:2007-12-16 04:07 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]