






![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 2008 年 1 月 15 日 星期二老公要加油呢* ![]() ![]() ![]() ![]() 今朝遲左起身.../.\..sd信息俾雀屎...話第2堂先返,,,點知佢都係岩岩起身-_- 之後起身沖涼換衫...玩左陣電腦...食埋早餐,,,就出門口了 嘻* 答車...悶...玩psp... 去到葵芳行返學校 第2堂上向sir堂... 上上下...有d廠家黎參觀... 成班+呀sir扮出去睇染野-.-''....慢慢講講勁耐...等d人走哂先返埋位坐...因為d人一定會問我地d野= ='' lunch... 落左去4樓交回條... 果個學生事務處...將d責任推黎推去... 之後去左買野飲上去資源室坐 玩電腦... 玩到夠鐘就返去上堂了...第3堂 miss黃...佢,勁煩.. 講範圍講勁快..又唔肯講多次...又話我地唔返學係我地既責任....miss病得 學生唔病得?? 病到返唔到學又話係我地既事 又話我地唔聽佢講野 唔聽既話就唔洗要求佢講多次範圍啦...講完一條就講下一條..打字都冇咁快la...炆.. 之後果堂係何sir堂...同雀屎走左...快d見到老公 - v - 壞壞的~ 去到老公家...落左去買包食...唔知食咩好/.\ 之後..........玩左陣...玩到8點半就走左lu~ 明白老公近排有d野唔開心..不過暫時忍一下吧....雖然我也無能為力可以為你做些什麼... 至少我也會很樂意聆聽你的傾訴~....在你失意的時候給你一個擁抱.....-w- >口< 衰既野快d走...好既野快d黎!!!
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||