| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 28 日 星期五=]]

今朝6點半打俾老公...因為老公琴晚去左kenny屋企玩通頂..我訓醒打俾老公..之後老公話番去... 傾傾下老公就話過黎接我0.0.. 傾到7點..我就起身沖涼... 去左廚房不飯 老公話想食蛋包飯 所以琴晚我整定左d飯 之後沖左支暖既蜜糖水俾老公暖下身... 之後打俾老公..老公話佢塞緊車 我就覺得佢一定落左車-.-係我樓下等緊... 之後落左樓下..唔見老公..仲諗緊..唔通真係塞車...轉過頭 老公真係出現左-0- 嚇左一嚇 @_@~ 我地係樓下買左好多野食番屋企食... 因為老公太累了 我地答的士上去.../.
番到屋企..我地食炒麵麵... 食完冇幾耐.. 老公應該都眼訓了.. 都唔忍心要老公琴晚冇訓 今日一定要陪我...雖然答應我..不過..法律不外乎人情XD~ 同老公一齊訓... 訓到..12點起左身... 訓唔著-.-''... 就借左電腦玩玩瑪奇... 玩到...2點...就落左街買定材料整蛋包飯... 去左富山買叉燒.. 最後一舊@o@~ 跟住去左超級市場 買麵x10 買腸x1 買野飲x2 買啫哩x4 買乳酪x1~ 返到屋企 食左杯乳酪~ 幾好味@_@ ~ 跟住玩電腦...玩到4點...就拎野出黎解凍 整蛋包飯....由於飯太多 蛋太細== 包唔哂... 勉強都算叫做蛋包飯既 xd 呀哈哈.... = ='' ... 之後叫醒老公...叫極唔醒= ='' 下次拎2包冰黎幫下手先 +_+~
終於叫醒左老公食飯飯... 食完...老公記得原來約左膠紙打機-.-... 之後我就係屋企打住機等老公.... 老公返黎果陣買左雪米滋俾我食-w-~ 好味 ~~~ 跟住同老公玩左陣..9點幾我就走左了
去到巴士站 家姐打黎 勁惡鬧我 仲cut線... 鬧我日日咁夜先返屋企..但係.. 我早番屋企果陣時..你地又唔講?你地又知咩..知都扮唔知..到時就話我係日日都係咁... 你地有街出 就唔理我 冇街出 自己係屋企就死call爛call我番屋企 之前又係你地塞埋錢俾我叫我出街 又話我成日係屋企唔出街 又笑我冇朋友話我自閉~ 而家有街出 老豆就驚我係街度流連 俾人見到唔好睇 咁好啦.. 我係朋友屋企玩 家姐又話驚我俾人姦 老豆就話去朋友屋企玩好過係街度 但係而家老豆又話 成日係朋友屋企 ..咁其實你地想我點丫~ ...! 我係鐘意出街 我唔再想自己係屋企 其實咩都係你地講哂 心情好既咪講下笑 心情唔好 同男朋友嘈交 咪郁親少少野搵野黎鬧我 我講你地又唔信 咁又要問..?.. 飲醉又鬧 就連我坐係度就好似都會得罪佢地咁
想我點 ? 做好又唔見你地讚 你地提 永遠淨係識得提我呢樣唔好 鬧我果樣唔好 買一大堆公仔麵番黎 又成日問對我呢個女好唔好 ,早午晚3餐 食公仔麵食足幾年 有時有20蚊咪唔洗一日食足3餐公仔麵既~ 咁我可以話唔好咩~ ... 胃痛肚痛傷風發燒感冒 都未肯帶過我一次睇醫生 唔期求你帶我睇丫..至少都唔好塞成堆唔知咩藥俾我食掛,.. d藥都冇用 次次都係我自己"毆"到好~
純粹發下瘋~.~不喜勿看 0 w 0~~~~~~~
« | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | ... | 202 | »
|