yandy90526
暱稱: (づ ̄ ³ ̄)づღ囡β﹏ஜ
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
★*努力爭取你的愛.。
愛上了你,我沒有後悔, 幸福,溫暖全都是你給我, 我就像活在故事書裡的公主, 永遠有你這位王子保護著我, 靜靜的看著你, 你每一個笑容,動作, 都令我心動不已, 令我腦海全都是你... 有時你是英勇的王子, 努力保護著我不被受傷害, 有時你是可愛撒嬌的孩子, 堅強太多總想在我擁抱下睡, 我就是這麼貪心, 得到你的愛又想得到更多的愛護, 在我心目中,, 你是最愛我最鍚我的一個, 我不需要榮華富貴,名成利就, 我只需要你的愛... 我只想永遠被你擁抱, 令我仿如在童話故意裡, 就算現實給我們是殘酷和傷害, 至少我們彼此可以擁抱, 得到你的愛, 是我的榮幸, 希望永遠只得我一位''幸運兒'',.,.
最新文章
重新啟動
新一年,新開始~~
新成員- 牛牛
甜蜜的一夜@o@!
灰呀
文章分類
全部 (202)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 202
留言總數: 28
今日人氣: 25
累積人氣: 2096
站內搜尋
2007 年 12 月 28 日  星期五=]]       
                  

今朝6點半打俾老公...因為老公琴晚去左kenny屋企玩通頂..我訓醒打俾老公..之後老公話番去... 傾傾下老公就話過黎接我0.0.. 傾到7點..我就起身沖涼... 去左廚房不飯 老公話想食蛋包飯  所以琴晚我整定左d飯  之後沖左支暖既蜜糖水俾老公暖下身... 之後打俾老公..老公話佢塞緊車  我就覺得佢一定落左車-.-係我樓下等緊... 之後落左樓下..唔見老公..仲諗緊..唔通真係塞車...轉過頭 老公真係出現左-0- 嚇左一嚇 @_@~  我地係樓下買左好多野食番屋企食... 因為老公太累了  我地答的士上去.../.

番到屋企..我地食炒麵麵... 食完冇幾耐.. 老公應該都眼訓了.. 都唔忍心要老公琴晚冇訓 今日一定要陪我...雖然答應我..不過..法律不外乎人情XD~ 同老公一齊訓... 訓到..12點起左身... 訓唔著-.-''... 就借左電腦玩玩瑪奇... 玩到...2點...就落左街買定材料整蛋包飯... 去左富山買叉燒.. 最後一舊@o@~ 跟住去左超級市場  買麵x10  買腸x1  買野飲x2  買啫哩x4 買乳酪x1~  返到屋企  食左杯乳酪~ 幾好味@_@ ~ 跟住玩電腦...玩到4點...就拎野出黎解凍  整蛋包飯....由於飯太多 蛋太細== 包唔哂... 勉強都算叫做蛋包飯既 xd 呀哈哈.... = ='' ... 之後叫醒老公...叫極唔醒= ='' 下次拎2包冰黎幫下手先 +_+~

終於叫醒左老公食飯飯... 食完...老公記得原來約左膠紙打機-.-... 之後我就係屋企打住機等老公.... 老公返黎果陣買左雪米滋俾我食-w-~ 好味 ~~~ 跟住同老公玩左陣..9點幾我就走左了

去到巴士站  家姐打黎  勁惡鬧我 仲cut線... 鬧我日日咁夜先返屋企..但係.. 我早番屋企果陣時..你地又唔講?你地又知咩..知都扮唔知..到時就話我係日日都係咁... 你地有街出 就唔理我  冇街出 自己係屋企就死call爛call我番屋企  之前又係你地塞埋錢俾我叫我出街 又話我成日係屋企唔出街 又笑我冇朋友話我自閉~ 而家有街出  老豆就驚我係街度流連 俾人見到唔好睇  咁好啦.. 我係朋友屋企玩  家姐又話驚我俾人姦  老豆就話去朋友屋企玩好過係街度  但係而家老豆又話 成日係朋友屋企 ..咁其實你地想我點丫~ ...! 我係鐘意出街  我唔再想自己係屋企  其實咩都係你地講哂   心情好既咪講下笑 心情唔好 同男朋友嘈交 咪郁親少少野搵野黎鬧我  我講你地又唔信 咁又要問..?.. 飲醉又鬧  就連我坐係度就好似都會得罪佢地咁 

想我點 ? 做好又唔見你地讚 你地提  永遠淨係識得提我呢樣唔好 鬧我果樣唔好   買一大堆公仔麵番黎 又成日問對我呢個女好唔好 ,早午晚3餐 食公仔麵食足幾年  有時有20蚊咪唔洗一日食足3餐公仔麵既~  咁我可以話唔好咩~ ... 胃痛肚痛傷風發燒感冒 都未肯帶過我一次睇醫生  唔期求你帶我睇丫..至少都唔好塞成堆唔知咩藥俾我食掛,.. d藥都冇用  次次都係我自己"毆"到好~

純粹發下瘋~.~不喜勿看 0 w 0~~~~~~~

 
更新時間:2007-12-29 12:21 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]