| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 3 日 星期一-v-
今朝9點幾去到老公度....之後老公醒左 同鼠鼠玩...原本叫popo..但係因為佢太肥了...老公成日叫佢肥仔...所以佢個名變左肥仔-_-
之後老公玩psp...我玩左陣電腦...就玩nds,....玩到1點幾到 就叫左外賣....一路睇碟一路食...睇到最後因為太慘了-.-我同老公都睇到就喊-0-"
睇完之後...我地玩左一陣 抱左一陣肥仔 就同老公玩.....玩完太累了...就訓左...原本諗住訓到6點起身去買鼠鼠野...但因為琴晚訓得2個鐘- -而家一訓..訓過左龍...成8點半先起身...9點果陣都要番屋企了...番到屋企 玩電腦~~幫手幫老公搵野,,,之後玩多陣就訓了~~~~~~~而家隻肥仔 成日掛住訓-3- 不過好得意 成粒波咁 ~超肥又超乖>v<~可能遲d買多隻肥妹陪佢架0v0~我同老公實鍚肥仔鍚到燶...哈~
« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ... | 202 | »
|