






![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 2008 年 1 月 27 日 星期日同老公打邊爐 ![]() ![]() ![]() ![]() 琴晚半夜起身陪老公打機...老公打到6點半就去訓 我就玩多陣就諗住去訓 老豆呀哥起左身 首先老豆問我琴晚有冇訓 我話有 佢問幾點訓 我答佢 1點幾到啦 呀哥唔知發咩神經...係度鬧鬧鬧 鬧到我沖返入房喊 ... 又唔係唔訓 訓唔著起身玩一陣都鬧 張沙發你都霸住左 我又睇唔到電視 諗住玩多一陣就訓 人就係咁架喇 心情好果陣話之我 心情唔好就拎d野黎鬧 自己做埋同一樣野就得 自挖墳墓 是非不分 上網仲話我成日打機 上下網都有罪 留係屋企話我自閉 出街話我成日出街 又話去朋友屋企好過成日行街 之後又話 做咩成日係朋友屋企 講哂! 全部都係度自相矛盾 唔講...痴線的 咩道理 唔做又俾人話 做又俾人話 唔好話做得好唔好 最低限度我肯做 冇人支持一句 人永遠只覺得你肯做咪做囉 冇咩特別 做得好唔講 做得唔好狂鬧 又唔諗到好過好多人連做都唔去做 起碼我有嘗試過 10點幾出門口 去老公屋企 隻眼腫哂 費時煩到老公 係屋企喊哂先訓先出去 可惜眼腫 去到老公家...見到老公 真的很想撲上前大哭一場-3- 不過沒做到 承諾過自己在老公面前怎都要堅強嘛... 更何況又不想煩到他.... 只好輕輕拍醒老公 老公攬著我睡...很溫暖 雖然昨天終於都忍不住攬著老公哭了 任別人怎樣說我都沒所謂 反正反正 都沒什麼感覺 正如我所說 到現在還生存也只是為了老公 不過任何人都不能決定我和他的事 老公攬住我訓 訓得特別好 特別暖 原本冷冰冰既身體... 好快回暖了 在家自己一個睡 因為腳太凍自己不懂回暖而睡不著 一訓...就訓到3點幾-.-''... 應該係大家琴晚成6.7點先訓... 加上我今朝喊到頭痛 訓得特別耐 之後 壞老公整醒左我...玩左陣...一齊換好衫...就答車去新浦剛 拎褲...同老公食m記...2個一個餐... 一路同老公傾計...之後陪老公打左陣機 就答車去 土瓜灣...再番去富山... 同老公打邊爐... d侍應...叫極都唔肯過黎 過到黎落左單既野 冇黎...見到有d人都炆= = 同老公一齊狂食牛肉-口-'' 2個人食左5碟肥牛...= =''...再加上其他送... 都ok架... 我地食到8點9就埋單走lu... 去老公家坐... 同老公一齊玩... 玩到9點就走左lu 有d唔捨得老公tim... 大家都好想快d一齊住-w-~ 返到屋企同老公一齊玩game...玩到11點幾.....老公12點就訓... 我就打埋日記 就訓了 我淨係希望以後同老公開開心心...咩事都冇...冇人黎騷擾破壞架ja....唉 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||