| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 10 日 星期四/.\
今朝同老公一齊返學.. 第一堂上呀何堂 又打結...悶到死.. 為左分...狂打\口/...!!
之後細dee 敏豬返到黎 又要去工場... 再打過-.-.. 打完手頭上果d 訓左陣.. 呀sir係咁開機 我仲訓得著- -神
不過都係訓左10分鐘到 起身數結 打左74個...交貨-3-... 之後仲以為佢地去後樓梯食煙 我同敏豬去canteen食野.. 點知今朝敏豬同細dee食左早餐先返... 敏豬同佢地一齊食紫菜= = 諗住企多5分鐘就差唔多夠鐘上堂 老公打俾我 咪講俾老公知我係邊...老公聽完之後嬲左 勁惡.. 仲xx罵.. 我都係企落半層避開佢地d煙味 志在一齊細dee 敏豬 陪我 如果雀屎冇走就咩都唔洗煩... 有人陪我 我都想淨係女仔 但佢地想同佢地一齊 不過如果老公唔想.. 咪少D同佢地一齊.. 搵多D老公陪我 但又怕老公俾人話...始終都要陪自己fd ....搵個女仔陪我 唔痴埋班男仔度T - T 愈講愈興.. 我又唔係佢地d fd點解成日等suki 又要等埋佢地姐-.- 最不爽係呢樣 平時想敏豬陪我落去食野 又要等埋佢地... 吼吼吼吼-.- 不過呀...真希望唔會再用那些字眼 呢d字眼唔係用在我身上... 數學堂 又要做數 做完就去左canteen 一路玩nds一路等老公... 之後老公黎左... 原來隻手生左水泡... 陰公..哂成咁... 明知出面咁熱咁焗仲要人出去上pe.. 呀sir傻左! 唔係要等人暈左出事先識下嘛... 之後同老公返去... 但去左打機- -'' 打左一陣.. 老公玩灣岸又有"神"人 都費事提...懶得打xD 玩完之後就返屋企lu~ 食完野.. 睇碟... 休息到9點幾就走左lu~... 返到屋企同老公玩hp... ^^
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 202 | »
|