






![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 2008 年 11 月 26 日 星期三返學~~ ![]() ![]() ![]() ![]() 今日要返學lu~ 第一堂 就係同老公同一層樓上... 仲要係隔離課室既tim阿>v<~ 要上英文堂...一口氣做完2個測驗 1默書... 差幾分先合格...失敗.../ _ \ 放左學同老公去左4樓食野...求求其其叫左2個麵... 難食到= =''.... 可以講係..我食過咁多麵之中..最難食的... 之後...食完.. 老公太眼訓..因為佢琴晚失眠... 伏係台度訓一陣..但我既視線不經意地..望向老公度了=3=.. 俾老公發現左之後...老公換左打機... 我買左野飲一齊飲... 到左12點半..老公要上堂..而我就去深水步... 去到深水步..呀媽唔係度..我放低d野同錢就走了~ 走果陣打左一次俾老公...但老公一聽電話就好惡了... 我只係打左一次電話...老公d語氣好惡同好悔氣...可能我嘈醒左佢掛... 好唔開心...差d係街度喊左XD! ..不過算了.. ...老公唔夠訓... 也許我要學習聽慣,要變得一切聽入耳都變得無所謂,咁我地之間既誤會都會少d... 有時我係度諗...咁多人都咁識用計去博取同情..之後慢慢趁機而入... 咁我係咪一樣要變得不擇手段咁去留自己鐘意既男人呢? 今日成日都係度諗..... 自己去左葵方月台等老公...因為唔知去邊... 坐左一粒幾鐘度... 同老公一齊回家~一齊買野食番屋企食 我地玩左一陣...之後食野...睇戲..再玩...再睇戲... 再食晚餐... 之後我同老公清潔清潔背背... 我就回家了~~回到家累死了~ = v =連活動都無心機做~ 同老公傾電話>v<~好開心 嘿嘿 希望聽日要一樣咁開心> 3 <!!!!!!!!! |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||