






![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 2008 年 8 月 27 日 星期三同老公去游水^-^ ![]() ![]() ![]() ![]() 琴晚都係失眠,起身飲左杯熱牛奶,沖左個涼 聽埋歌先勉強訓得著,今朝6點 老公打俾我叫我起身 因為我地今日約好左 要去游水>v< 我就起身沖涼執野,落樓答巴士,順便買埋早餐 上到老公屋企,我地食左少少早餐之後 就執野換衫準備出發>o< (人家還準備了一套泳衣呢A_A) 去到泳池,而家仲係免費0.0,換好泳衣之後就出去搵老公 之後就去左室內泳池果度,好多人O.O,落到水好鬼凍- 3 -,真想拉老公來抱抱取暖xD 我地係室內果個泳池游唔到水,太多人-_-,D人唔係游水又唔去嬉水池,仲要成日 無啦啦走出黎中間阻住人 我同老公想好好地游下都唔得,成日游幾下又要停,又驚整到人喎-.- 之後我企左係一二便睇老公游水,老公游番黎果陣,游游下企左係度,行過黎,佢後面有條友,游蝶式 特登撥D水去老公度囉,點解話佢特登?佢撥完D水落老公度,老公望左佢一下望番我,條友又係後面做埋D挑釁既面孔,即係極樣衰 好博打果種樣= = 算,唔提果個醬爆(因為我同老公都覺得佢好似,HAHA),之後因為太多人喇,我同老公決定出去嬉水池玩 出到嬉水池,D水暖好多-v-,同老公玩猜輸左 要玩滑梯,輸得好慘-/\- 俾老公懲罰-3-,滑到d水入哂個鼻度-0- 之後我地每人訓係一個浮葉度,要推大家落水,老公慘輸\ v /,因為唔知點解我''啜''得好實,老公推唔到我落水,haha~ 之後我地玩浮木,邊個落水先邊個輸= v =,成日都同老公差唔多同一時間落水,hehe~ 跟住同老公玩青蛙跳,老公輸左 淨番10樣野 應承佢ja~ 呵 我地去左隔離池度,猜輸左要俾水柱狂淋,都幾痛-3-, 再去左玩水槍,哈,老公猜輸左 俾我射 好搞笑-v- 我輸左就慘lu! -3-, 玩到10點就走lu~ 換衫番屋企,買左d野食 番到屋企整野食,之後.....同老公玩 玩完之後 太累了 訓左,訓醒果陣已經6點,無叫醒到老公,見佢咁多晚都無訓,唔忍心嘈醒佢 7點幾自己落左街買野食,食完餵埋呀仔佢地飲水就走lu 番到屋企睇school days,個言葉好慘,明明咁可愛,但係就遭到最傷害 睇睇下都想喊-3- 睇完之後打俾老公,仲訓緊-v-.聽到老公把聲 好得意喔>v<~! 之後就返房訓了,無野做,~ 聽日又可以見到老公喇>v<~!
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||