| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 8 月 11 日 星期一超累一天=]
琴晚同老公玩...玩得太累了- -''.. 夜晚2點先訓得著 之後老公6點果陣打俾我叫我起身 我就起身沖涼換衫出門口 去到新浦崗例牌買左2個pizza包 諗住俾老公做早餐 上到老公屋企 首先係餵左2隻仔仔飲水先 之後就上去同老公訓左一陣 點知一訓就訓到9點半... 拿拿聲整好野就出門口 今日係要拎身份証最後一日... 焗住要去.. 老公冇返學 陪我去 拎完身份証之後 陪老公出左旺角 整psp 但係出到去仲係好早 d店仲未開 我同老公去左mm 度食 我淨係食個美綠麥旋風 老公見到話似sh!t...-.-... 不知幾好味-3-
我地食完 坐左陣 老公係度打機 我就不停煩住佢 +v+ 最終老公戰敗投降 ya~ 煩死人萬歲>v<~ 我地去番信和度睇 有間開左 老公俾左psp俾佢地整 要聽日先可以拎 咁我地就可以功成身退 番屋企 去到屋企樓下 我地上左超級市場買餸 今日煲蕃茄薯仔湯 上到屋企先知老公munmun未走... 咁唯有叫老公快d番房 就係老公開門番房踏入間房第2步... munmun就出左黎 好彩果陣我係廁所門口諗住熄燈 將munmun既視線轉移落我度 so見唔到老公... 嚇死人 早一秒遲一秒都死- -''.... 返左房之後 老公上左床..我就玩電腦... 等munmun走左 我就開始煲湯 去到大約...5點到 煲完又因為好眼訓...上左去訓1陣 教左鬧鐘 去到...差唔多6點同老公先醒.. 但係好似冇訓到- -..因為隔5分鐘個鬧鐘響... 起身煮野食.. 食完睇老公玩一陣... 發覺香港實在好多白痴仔 又唔識禮貌 又要扮哂勁咁 好笑既係佢自己 唔係人地囉 一d都冇自知知明... 笑死人 大約9點 我就番屋企 玩左陣電腦 ....就突然想打番日記
同埋整左好多新既仔仔相>v<超得意
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 202 | »
|