| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 8 日 星期二預祝一週年
今朝唔係好起到身... 諗諗下都係唔想返學.. 因為明天就係那個日子了... 今日咁岩老公放假... so一早答車去老公度~ 去到之後老公都醒了.. 因為今朝我係偷渡人士@.@ 所以一切要靜..係老公房度都係玩nds... 唔知點解今朝特別累... 成日好想訓..訓左一陣...老公成日整醒人-3-'' 原本想去睇戲..睇老公鐘意果套..但老公話唔好..等到1點幾 我地去左樓下食d野...再落去玩冒險樂園 唱左100蚊... 但玩咩都唔中.. 等到3點 有抽獎 點知我地第一個就中左... 多左85個幣玩...真好彩-v-
之後去玩推公仔...老公用左4個就推到個公仔俾我了....超鐘意... thx老公 但係我推唔到個公仔俾老公><" 失敗~.... 之後我地玩丟籃球 又玩飛碟 碌波.. 都係我輸左T^T 差老公成7次 T口T~~~
我地玩完之後去百佳買野食... 買左豬頸肉,冷盤,雞睥同牛扒... 我地上到去樓下再租碟睇
番到屋企我地整好哂d野之後 就睇魔介3.. 超好睇... 不過好耐... 睇完都8點幾... 之後玩左陣就返屋企了
p.s今日係我同老公一齊 1年紀念,雖然係早左一早慶祝 但係1年前既今日 我地就係msn度傾緊計...估唔到9號一起左 仲一年tim...呢一年發生左好多野...好多野都好難忘 我唔洗你買大屋俾我 唔洗你成日送禮物俾我 唔洗你成日俾錢我 唔洗你成日為去邊度而煩惱
就算係屋企 都可以好開心 好難忘..同你既每一日 每個小時 每一秒都係珍貴而又難忘 比起其他禮物仲更加重要 =]]
問定唔問先有錯??
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 202 | »
|