






![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 2008 年 12 月 4 日 星期四老公~生日快樂>3< ![]() ![]() ![]() ![]() 今日係老公既生日 琴晚偷偷去訂蛋糕,已經無得買老公之前話想食果隻蛋糕了 之後唯有訂左個芝士蛋糕,老公同我都好鐘意食芝士..希望佢都喜歡呢個蛋糕... 今日無返到學,因為如果返左學...就無錢同老公一齊玩了 原本諗住..老公放學3:30 咁我順便去等佢放學 順便拎蛋糕...蛋糕咁岩4點先有得拎.. 但係一早上..老公已經唔開心了,加上生日 就更加唔想返~ 我就落左去機鋪陪老公 今日應該著得唔算樣衰掛(?)...去到機鋪,,有人挑老公機(拳皇).. 我覺得條友好煩=.=..淨係識屈-0-''... 打完拳皇去玩打鼓,..再玩拳皇.. 之後我提議去唱K 打完機 就同老公去旺中唱K喇~ 俾左間中等房俾我地2個..但係間房音質麻麻地..就連電視 睇廣告MV都LAG... - -''... 老公讚我唱歌唔錯= ] .. 用左年幾時間 先可以係老公面前唱歌無咁細聲 - -''... 唱唱我去左廁所..之後番黎果陣..竟然來回唔夠20步既路程我都蕩失路= =''....真失敗阿T ^ T... 我地去到2點幾...終於氣絕 ... 無氣唱 賣左單.... 跟住落左去機鋪打機... 首先陪老公打麻雀,..打完去玩..21點..果D.. 玩完就番屋企了 順便去拎蛋糕... 我地去左屋企樓下買左D晚飯小菜食 番到屋企就食左D小菜先... 抖左一陣 再食蛋糕... 幾好味的= w =~ 食完睇左陣電視...笑死我地= =''...睇完就番房...玩左一陣... 老公攬住我訓 > v <好舒服~~ 訓到10點..我就起身番屋企了...番到屋企打左幾次俾老公都cut左線,,佢累了就俾佢訓吧= w = 今日可能未必令老公好開心好難忘...但係..近排經濟不景氣...我已盡量儲dd錢買到蛋糕 ..有咩覺得不足請見諒T^T |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||