






![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 2008 年 12 月 13 日 星期六0.0 ![]() ![]() ![]() ![]() 今天晚了起床 差不多8點才到老公家 買了一張200點 想看看有沒有真的幸運 點知第一隻蛋就抽中左僕短 真開心-w- 話時話 今日個人精神左 平時我一定眼訓 之後唔訓lu~ 到左8點9叫醒老公 送了2張証人戲飛給他 是我昨晚回家時飛去買的0.0 我們準備好就出門了..我先去買m記 老公在戲院等我..之後我地一齊入場 都幾好睇 有一幕睇到差d喊-0- 睇完之後我地出左去打機 帶左一半琴日win番黎既代幣 點知琴日太幸運換黎今日太衰運 好快輸哂XD 4,5點就番左屋企了 我地休息左一陣 去打邊爐>v< 同老公食飯最開心 A_A 我地叫左勁多牛肉 我地最愛 嘿嘿 打到7點幾 老公有D唔舒服 我地又食飽 所以回家了 回到家 玩左一陣 大約10點我就回家了 回到家我地實在太累...隨隨便便玩左一陣電腦就訓了 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||