






![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 2008 年 12 月 14 日 星期日持續惡運!? ![]() ![]() ![]() ![]() 因為琴晚太累 今朝又可以係老公隻手度訓.. 太舒服了..所以訓到12點幾- - 我地1點到出左門口 買左少少野食 玩埋剩下一半既錢去 點知 可能前日太過幸運 換黎呢2日要輸番哂 成日錯過哂JSP ...真是天意弄人-0- 之後又唱左一百蚊到...打打下去左買冷麵 番黎同老公一齊食 大約打到6點幾7點就番去了 買左M記 番到屋企同老公一齊食 一路睇戲 睇完玩左一陣 我回家了 老公同我一齊出門口因為佢要買野 上左車見到老公在買野,,,>v< 開心~嘿嘿 番到屋企同老公一路傾電話一路打機0w0正唷~~ 之後就打日記....lu~~
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||