






![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 2009 年 4 月 20 日 星期一唱K又打機 @v@ ![]() ![]() ![]() ![]() 今朝訓遲左,差唔多8點先到老公屋企 唔小心整醒左老公@.@,不過睇個樣老公似未訓,但見我黎到所以扮訓,但係俾我整趺左野嚇親XDD 因為...如果正常老公訓緊教...我嘈醒佢既話...下一秒我一定無可能再打到日記@.@~ 不過呢D係無聊野~ 懶係多野打咁JA~ 之後原本我好想好想好想好想好想好想訓多陣,但係衰佬平時自己訓唔著一定黎搞醒我 就係咁...我訓著左幾分鐘已經俾隻衰佬整醒左 同老公又玩左一陣之後,,..諗住又好想好想好想好想好想好想好想好想好想好想好想好想訓一陣 但係老公話不如去打機... 之後我話 無咩精神...唔係咁想去 之後一齊沖涼~老公話去唱K~ 咁我都知唱完K一定又係去打機-.-,咁好啦,我地都好耐無唱K,佢就我,我就番佢,反正都想玩番隻槍GAME 跟住我地答地鐵出去LU~ 首先梗係唱番個靚靚k lunch先~ 發覺自己某d歌唱得有d進步,不過仍然唔夠膽,聽到老公唱某幾首歌都好正@v@~ 之後老公為左引左我笑...做左d 我敢肯定佢係第一次做既動作xdd 真好,我成為第一個觀眾= v = 笑死我 我地唱完之後落左去打機...... 玩左陣槍game,今次我地玩得有進步>v<~! 之後再玩下其他game,都係咁....勁呃錢 玩完都差唔多5點,番到鑽石山5點lu~ 番到屋企睇下龍珠,之後老公太累,,,..要訓下 我就煮完飯叫醒老公食~~~食完洗埋野我就番屋企了 p.s:你話我呢排好似成日悶悶不樂咁,其實你唔講,我都唔覺,不過唔知點解大約4-5日前諗野突然好灰,突然好驚你會嫌棄我 只要你語氣 態度一變左,我就已經好擔心 不過自從你話覺得我好似唔開心,都已經盡量無諗 再加上睇到你平時對我,我又覺得都係自己亂諗姐 再跟住你話我一見msn即刻唔同哂樣,我諗得一個原因 點解呢半年我極少開msn...我都認為自己驚左呢樣野,而家轉左唔係平時msn,無左正常msn hi人彈出黎信息聲,我無咁驚 但係去到你屋企,用緊係平時既msn, 只要一有人登入 同 信息彈出果d聲...我個心跳得好快...好驚 就好似人地一聽見行雷就驚果d反應咁..... 又試過有次你開緊msn 但無關喇叭,我地訓訓下,有人叫你,...果d聲一下嚇醒我,我訓番,又嚇番醒我 其實驚呢個已經好耐了,我諗係...上次"果件事"開始,再加上再之前d事 而家我驚既聲有幾樣... 敲門聲... 一有人敲門我又係勁驚...心跳得好快 (呢個你知點解) 打風 d風打落窗聲 會驚到訓唔到教... 之後就係msn 果d聲 ...... 講哂俾你知... 唔係我係度勁懷疑...絕大部分係我驚左果d聲... 唔講咁多俾你知...我唔想你覺得我好麻煩............之後覺得會唔會同其他人傾計會好d . 總之有少少機會我都唔想俾佢有機會發生,........................................................ 有時愈愛愈在乎,愈緊張...愈不經意令到對方窒息,試過令自己不去在乎 但後來發現....如果要我真的不在乎,必先要我不再愛你..........我做不到.....始終事事介懷....樣樣緊張......... 但又怕...你會有日想逃脫我的身邊....我以為自己能做到很大方....可是....上次我已經自己親手給了機會 發生不好的事情 每次想到這...我就開始卻步... 誰真誰假 誰真的只是想跟你傾,別無用心...,誰才是真正想搶走你的 你明唔明丫.................................... 有時連我都覺得自己好麻煩...驚呢樣驚果樣.... |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||