






![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 2009 年 4 月 24 日 星期五承諾*.." ![]() ![]() ![]() ![]() 今朝唔係咁開心 你要明白....我以前再+同你之前既事,好多陰影,簡單D講句,我唔想好似俾人當成白痴咁 ,你要明白..我驚係正常 你都起碼以前都叫開心過,但係我無.....加埋有 好多陰影,明嗎?其實我也不好過 不過我亦會承諾你,會相信你,最重要 不要令我失望,但你亦都要相信我,而我亦不會令你失望 大家要體諒多D大家 要把大家為對方所做的看在眼內,放在心內 好,就咁~~~ 之後我地落街買D野食,買左D零食,去左租碟 番上去睇,..第一套係 搞乜鬼咁多災難片.... 好無聊... 只有幾度地方先有DD好笑= ='' 睇完之後睇 畫皮... 開頭笑死...因為教唔到固定聲道,廣東話 ,國語一齊聽... 聽落好似和音=.= 不過就幾好睇~~ 特別係佢扯皮落黎果下@o@!! 搞到我好想扯住老公d頭髮... XDD" ~~ 睇到最後仲好感人tim~!@@ 正當睇到好想喊...眼濕濕既時候~~ 再望望老公... 老公好似死屍咁攤係度仲凸出個肚腩...-.-" 睇完之後番房玩左陣.... 老公攬住我訓左一陣...之後就夠鐘番屋企lu 今日魔力寶貝2公測阿....唔夠錢..番左屋企再落樓諗住買碟...死人官網無得dl...果隻仲要25蚊!!! 仲要.....仲要.....山長水遠.... (其實都唔算ge,係樓下ja) 飛奔落樓諗住買碟.......去到竟然無.... 俾人買哂= =!! 不過都好.... 無碟買去買星米~~呵呵~~呵呵~~~ 番上屋企叮來吃~~~~好味好味~~~~老公無得食~~~真係慘~~.... (咒罵中) XDD~~~ 之後就同老公打機....... 發覺老公最近愈黎愈俾我搓圓又禁扁 呀哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈~~~~~~~~~~~~~~~~
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||