






![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 2009 年 4 月 14 日 星期二老公傷了=''= ![]() ![]() ![]() ![]() 今朝老公7點打黎,話我知佢岩岩唔小心拉傷隻手 我就過去睇佢,睇落去好似左邊同右邊唔同左,好似大力水手食左大力菜@o@! 哈哈,再笑又會俾人k了~ 咳咳 = ﹏ = 之後我幫老公捽正骨水,捽左一陣,明顯d肌肉 無咁硬,老公都舒服番d 我地先一齊休息下,(其實係訓教)哈哈,原本諗住今日去見工,唯有聽日先啦,可以多一日懶下~呵呵呵~~~ 點知一訓就好晏la~ 我一點幾起左身,叫左幾次,老公都唔醒,我又訓左,醒左又叫下佢,叫唔醒自己又訓左= = 到左5點,終於叫得醒老公,仲話我破壞佢難得既美夢 鬼叫你叫左咁耐都好似死屍咁咩\ ﹏ / 之後我就落左街買送.....d咖哩食左2日都未食哂 = =''...早知唔落成包... 今日整咖哩牛扒同炒菜心 整得似乎唔錯 !!嗯嗯!! 係我角度,入得口已經叫唔錯 食完之後睇左陣龍珠 之後我頭痛,老公幫我按摩,按按下我訓著左0.0 訓左大約半個幾鐘之後起身番屋企lu~ 番到屋企,今晚覺得大家姐特別煩 特別老媽子上身,狂係度汁屋,又叫我玩電腦先,12點幾俾佢用,果陣都差唔多10點 咁算啦,玩個幾2個鐘都好,岩岩先坐落去,屎忽都未暖,家姐係咁又叫我拎呢樣拎果樣,又叫我掃地 勁煩........... 勉強玩到1個幾鐘度... 就唔玩,其他時間都係掛機 整無聊野 之後就番房訓了 因為又頭痛~ 約左老公聽日一齊去見工,老公話過黎我呢邊,一場掃街行動就黎要開始了
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||