






![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 2009 年 4 月 8 日 星期三第一天返工 ![]() ![]() ![]() ![]() 琴晚老公頭痛,照顧到差唔多10點先走,應承左老公聽朝6點半到 原本諗住唔訓..驚自己唔知醒,但又怕返工會無精神,所以準備哂好先訓 今朝鬧鐘一響即刻彈起身,唔俾自己懶床\ / !! (雖然都係懶左5分鐘到 xP) 就即刻整好野,準備出門口,但正當我係房度想出去果陣,二家姐突然起身! 我即刻慢慢關埋房門,等佢去完廁所 再等多幾分鐘,等佢訓左先再走 但最終都係俾老豆知道我咁早出門口,剛巧撞正老豆唔係熟睡中= ='' (哼,可惡) 成功出到門之後,就去答車,撞鬼! 太早好耐先有一班,我去到車站,好肯定岩岩好走左一班,等成15分鐘先有多架... 上左車之後..發呆發到落車,之後再去車站發呆發到有小巴黎 之後去左7-11買野飲,再上老公屋企LU~ 上到去原來老公已經恭迎我了XD~ 之後食左DD野,同老公再訓一陣 ,因為晏D要返工 訓到11點幾,我起身先,老公懶床,我就沖涼先,沖完再叫隻豬仔起身 整到成12點幾先出門口,好彩岩岩好番到公司無遲到 ~呼~ 之後我地2個唔知頭唔知路,跟住人地入去 (好像人地小偷跟住人地尾入去咁0.0) 我地就是但搵左個位坐低,好彩果度D人 有幾個都好似幾好人 我地就工作,打電話,不過打左好耐,3粒鐘...約唔到一個人,.. 我果張勁多唔通或者無登記, 第2句我諗我淨係講到3-4次到= = D人勁快CUT線... 唔洗錢讀書仲有証書都唔肯,...果刻心諗: 抵D大陸人咁有錢... 第時D大陸人佔據哂香港 香港人無野做就好笑 個個內地人做高層,香港人做死打工仔 打電話,肯聽同埋有禮貌果D全部都係內地人,真係估唔到 就算唔需要都有禮貌 反之香港人全部CUT線,自己走寶都唔知 ,真係第時唔好話D大陸人點點點 起碼大陸人有自知之明,肯去進修.. 香港人? 大多數勁大牌... 唔係講笑 係得D伯伯級先至會有禮貌 果刻真係想鬧醒D人,而家話俾你知有津貼讀書,又有証書拎,又唔係呃你煩你,仲咁大牌~ 你話d咩電話公司好煩先話要cut線姐 香港人遲早仲衰過大陸人~ 呢d叫好心著雷劈~ 當我地係3個鐘入面不停打電話, 打到絕望 提出早走,洛生就同我地講番調查d野,原本都重燃番我地既決心 但係去到夜晚,先知好多人都做,又再一次絕絕望 我地都買左m記食算 平衡下情緒 之後一路睇龍豬一路食, 好正>m< 食完休息一陣,老公攬住我訓一陣 夠鐘又要番屋企了 今晚覺得大家姐特別煩 問佢幾時可以俾電腦我 之後就勁問我今朝做咩咁早出去 呢幾日又勁遲先俾電腦我玩.今晚仲衰,玩到成10點半先俾我,仲叫我唔好玩咁夜,佢夜d要再用 晚晚都叫我唔好咁夜架啦,但又勁夜先俾我玩 早d又唔講要收衫,係要我岩岩玩電腦,先叫我收衫,岩岩等佢果陣又唔叫我收 講左一句雪櫃無野飲之嘛,又迫我一定要飲一杯水先 總之佢今晚真係好煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩 今日我又勁肥肥肥肥肥肥肥肥肥肥肥又勁脹脹脹脹脹脹脹脹脹脹脹脹脹 原本仲好地地 番到屋企就煩 雖然有時佢係ok,又唔係話對我差wow~ 但係一煩起上黎 就好炆架喇= = 月經前煩躁 \ / ! (希望) 老公,,,我要咬咬咬咬咬咬咬咬咬咬咬死你!!!!!!!!! 呠呠~~~~~~~~ 今日聽到老公講 好愛我=] 只想一生一世同我一齊 其實好鬼死開心 不過如果可以 "一生一世都愛我" 就更加 very 骨喇 XDD 呀哈~
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||