






![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 2009 年 8 月 20 日 星期四放假-v- ![]() ![]() ![]() ![]() 今朝8點鐘出左門口,2個家姐係哂度- -搞到我一聽到鬧鐘響要即刻彈起身 答車去老公家,去到同平時一樣,餵水同玩一陣電腦 之後上番張床同老公一齊訓 原本訓前睇一陣書,訓左係老公身邊-v- 睇左一陣,之後放低本書,諗住訓...之後老公好快咁攬住我/ v \ 之後一訓,..訓到2點@o@ 起身之後睇左陣電視,3點幾叫左外賣麥記 正-v-,食完之後 原本想同呀仔影相,唔知點解突然北極熊發哂癩 係到打呀仔, 之後乖豬原本出黎想睇下咩事,都好無奈地俾北極熊打埋一份= = 之後我拎起北極熊 俾老公教訓下佢.\/.,點知放番佢落去,又係一見到呀仔就即刻打佢 跟住我抱佢 ,擺落隻杯度,要佢思過,.\/. 之後再放番佢落去, 打得仲利害 之後唯有分隔佢, 琴日開始已經發癲,不過無打得咁勁 今日無啦啦狂打爸爸(呀仔), 呀仔又無做d咩,淨係係度食野,佢都無啦啦打= = 而家佢癲癲地,唔知咩事.平時好乖的,今日連我地都咬 好似自從琴日呀女過左身,佢就開始發癲/ . \,唔會咁邪掛,雖然呀女係佢媽媽,但佢連呀女都未見過... 好恐怖/﹏\ 之後好得閒..做下家務..洗衫掃地洗碗 之後沖涼洗面,洗完成身滑一滑-v- 跟住玩左陣nps,老公俾左電腦我玩@o@ 不過玩左陣佢又拎番-____-死佬丫 10點果陣煮左個麵一齊食 11點就番屋企lu 番到屋企同老公一齊打機@o@! 放埋聽日,星期6,日就要返工/ v \
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||