






![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 2009 年 8 月 23 日 星期日攰死,番星期日 ![]() ![]() ![]() ![]() 琴晚玩到4點先訓-0-,老公話想我6點前到..so...今朝經過我一番博鬥.,終於可以係6點半前.... 起身,-.-,... 頭暈暈...之後沖下涼 換衫... 答車...呆到去老公屋企 唔知點解琴晚到今朝一直都好口乾,已經飲左好多野都係好乾-_______- 之後係老公屋企樓下買左支野飲,到左之後,.. 見到堆肥仔仲未訓-____-.好興奮咁走黎走去 跟住我已經頂唔順..拿拿聲滾上張床訓....一訓訓到12點幾...之後仲好累好眼訓../.再訓 最後2點先起身..沖涼... 沖完., 係咁叫老公都唔醒..., 之後自己煮野食.. 到4點幾...就黎要返工... 死肥佬先醒-__-.之後肉麻左一陣先返工 就黎遲到@.@,自己答車番工...有點頭痛.... 心情不爽中-.- 番到去..又見到呀e, 真係好唔鐘意見到佢 原本都無咩野..7點開始多人.... 因為唔夠訓...撞左幾次版-.-...(好彩無咩人見到 + d客唔介意) 之後去到10點.... 終於無野做..咪企下一陣..呀e見到又即刻語氣好重同我講,叫我唔好企係度,搵d野做... 佢自己成日企就得... 淨係對住x虹同佢bf 先態度好 對住其他女同事黑口黑面 唔識笑 .,我又無得罪佢,成日d語氣咁重 成日叫我去d野食又狂快拎走張單, 碟野又未知叫咩名,點拎俾人呀 有幾次d客問番我 係咩汁.幾成熟我都答唔出,就係因為佢拎左d單 真係超唔鐘意佢, 今日10點半佢地已經搞點哂d野 原本已經覺得怪...點解比平時咁快掃地..平時成10點先掃.. 今日9點就掃,, 原來佢地係餐廳度食宵夜... 我唔食lu,放工即刻閃人, 番到屋企好攰,但都玩一陣先訓 聽日1-5都放假..! 唔洗再見到佢.真係好!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||