






![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 2009 年 8 月 15 日 星期六長假結束~ ![]() ![]() ![]() ![]() 經理話我1-4唔洗番 琴晚有d唔舒服 同公司請左假,又膽粗粗問老豆可唔可以係fd屋企訓一晚,結果係得既@o@ 可能返左工既關係,老豆應承都爽快d-w-,喔呵呵~~ 原本同老公係youtube 睇緊cryil, 佢d魔術超勁-.-''.... 睇到1點幾,有d眼訓,同老公玩左陣之後 老公變魔術俾我睇-0-,又唔講點整wo!, 跟住諗住話訓低傾陣計,傾完2句 當靜左幾秒, 係幾秒之後,我地都...訓左-.- 一訓就訓到今日1點 ..之後同老公一齊落去買早餐食..煮完之後 老公發現電腦好似壞左,原本開左好多次都開唔到,之後俾我好負碌咁開到@o@!,神手..哈哈.. 搞壞電腦同整好電腦都有一手-v- 之後又可以睇魔術~去到4點沖涼換衫,4點9就出門口了 今日星期6... 係bf度答車番去餐廳都要成個幾鐘,無得坐= ~ = 又多人 之後番到去...咁岩藍莓無番.. 我又要悶了- ~ - 係度行行企企,,..6-7點都無咩人,明明真係好得閒,.又要扮好多野做,.. 真痛苦- ^ - 去到8點幾...食飯時間開始多人,唔知點解今日d客特別老人痴呆,明明呢頭講要呢樣, 黎到之後又話要果樣 搞到多左幾杯芒果茶 俾左杯我飲... 唉=.=呢間野d野飲真係好難飲 杯野超淡- ~ -,仲要係芒果茶,我勁唔鐘意飲-.- 我諗呢間野最好飲既係可樂同7喜 8-9點一多人就停唔到手,發覺佢地原來都好精-.-,見到一多野食出左單,就即刻去禁電腦入單 ,見住好多次都係咁-.- 得番我同彩虹係度拎野食俾d客 - ~ -,又要睇住水吧, 一有野飲出又唔去拎,又俾佢地話 阿e又成日將d唔做既野俾哂我做~專叫我做埋d高難度動作- ~ -,我番工未夠一星期囧 去到10點終於少人番d~, 咁岩做烈火雄心大結局 有成4-5台客去到10點9 仲未走-.-,無野做果陣去廁所偷偷地打俾老公XDD 之後一做完烈火 好似戲院散場咁 囧... 之後我地個個快快手拿拿聲執埋野,掃埋地就放工lu~ 我同阿chris一齊番去,落左火車之後 我去左7-11買d野食, 佢就行番屋企了 之後同住老公傾電話,一路行去答巴士 仲以為今日又要等好耐,點知等左十幾秒就有車了! 今日都好順利,起碼無俾人話,等車又快到 \ v / 番到屋企DL隻新GAME玩 咁快DL完仲以為有得玩, .... 係就係有得玩,... 但係超超超慢LO,因為部電腦太廢 原本都唔係咁眼訓,玩左差唔多一粒鐘... 佢LOADING都要等好耐..搞到我愈玩愈眼訓=.=..訓唔著玩呢隻GAME就最岩-0-! 之後二家姐咁岩番黎... 原來之前部電腦已經洗完機..聽日會拎過黎換 !_! 即刻OFFLINE 唔玩XDD,打日記 打完都訓了-3- 希望聽日又係咁順利就好LU -333-
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||