






![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 2009 年 8 月 17 日 星期一今日放假,生病了/ o \ ![]() ![]() ![]() ![]() 琴晚同老公傾電話傾到3點半...頂唔順去訓- - 今朝訓到8點9先捨得起身.. 之後起身沖涼換衫去老公度,去到等小巴果陣開始有少少雨.. 落車果陣突然落狗屎-.- 遲多幾秒先落雨都唔得\口/,又淋濕 之後去到老公屋企,個頭仲未乾...玩左幾十分鐘電腦.. 順便餵埋呀仔佢地飲水 次次餵親佢地飲水 好似d難民搶水飲-.-,...3粒肥仔,係咁食- - 之後去到差唔多10點,.滾番張床同老公訓 好暖-v- 老公好似俾我整醒左的樣子-.-,佢醒左係咁整我-o- 果陣我已經垂死狀態-3-,之後老公起左身,而我就繼續我既訓教美夢-v- 可能琴晚多客,好忙,比較累,再加上琴晚好夜先訓,再加上今朝淋完雨,再加上今朝訓教果陣開緊冷氣,老公又唔係身邊 咁就病左-.-,到12點9果陣,老公叫我起身. 我覺得個身同個頭好重-.- 之後都知咩事-3-,費事再訓,再訓幾多都係一樣,之後就沖涼 暖暖個身 沖完...原本今日計劃煮飯,但係非常之累- - 個人極重,老公話唔好煮了 咁就叫左m記食,個腦遲鈍左-3- 食完之後 老公玩麻將,我係後面打地鋪睇書-3-,.. 睇左一陣... 不知不覺訓左-口-,淨係知極不清醒期間見到老公拎左張被俾我@o@ 之後我就一合埋眼就不醒人事XD,直到老公叫醒我先知 果陣已經6點幾@.@ 真好訓-v-,雖然仍然好重, 起碼無咁眼訓 跟住一直睇書,同睇老公打機,間唔中又搞下呀仔XDD 好快去到11點,夠鐘要番屋企LU~ 等小巴開車等到就黎訓得著-.-,之後行去答巴士又要追巴士-口- 咁夜等下一架都唔知幾時-3- 上到車全程發呆-..- 落車番到屋企.. 大家姐,二家姐係度 大家姐話佢男朋友個細妹有D衫買左唔著/少著 佢拎左番黎俾我地-.,- 都費時睇-.-無心情 之後係度埋頭研究整日記D閃字,太耐無整,唔記得哂-.- 都算成功左一個@.@ 之後整完..打埋日記就番房了-3- 聽日 後日要番工... 番2日放2日-0- 預計今個月D人工極極極少- ~ -" |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||