今日8/9點起身..''
起左身之後去飲茶.
去到個度勁凍~_~..
飲完去地鐵站拎八達通-.-;
之後反屋企- -
琴日試左扶輪個d3..
勁長囉條褲.3.其實我覺得短褲好d;;
下次都系著短褲好d;
好想快d到19號;D好期待.
聽日一定出到街haha;]又變反正常-3-;