



|
❀. 20100705;$ 今日反學個陣同賢.如.mei2去打波-3-; 正阿;;!第一次反學去打波(!) 反到學校課室聽老師講聽日既野. 聽完就落去打班際:) yo;今次都打得吾錯'' 娥姐.你輸左我送吾到銀包比你拉;SORRY! 但我都會送畢業禮物比你既'..
同佢SADHI;;呵呵. 之後反去M記買個包跟住就反屋企; 點知反到屋企門口冇人. 所以去左打波-3-; 4點8同梁嘟嘟走左.3.; 去到補習社有人系甘話我-.-; 跟住牙SIR系甘講笑;D 6點4個陣..反到屋企留下..牙媽彈左出黎-,- 整我屌佢=.=;好尻僧你0k..?'' 話我今日吾反屋企=,=跟本就系屋企冇人點反?;; 我又冇帶所時-.-..點撚反?'
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() - I NEED COMMENT THANK! ![]() [ 訪客留言(18) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ![]() |