



|
❀. 20100704;$ 今日1點3出左去挽; 同mei2.琳.nab.業.強:) 去到MK個陣個個系度企. 之後去左朗豪坊某一間貼子相影;33 我地影到好樣衰;haha;D 跟住影完打籃球haha! 之後冇耐軒黎左. 大家一齊影.跟住個個都吾影舉哂中指;笑死xp. 又系度哂時間-.-今日一日都系個度好煩. 6點幾虹走左.早知個陣跟埋佢走. 7點幾去食M記.買左士多啤梨奶昔-.- 飲飲下飲到想嘔-_-.跟住同mei2去廁所準備嘔. 點知去個陣好鬼多人-.-; 所以嘔吾到.跟住反到M記勁凍~.~; 頂吾順.跟住無拉拉睇到個電視.笑撚死xp; 見到兩個肥佬勁肥踩滑板沖落去水度xp; 我同琳系甘笑xp-0-; 跟住過多冇耐反屋企.. 行緊去搭地鐵個陣..見到乞姨..軒捐錢比佢; 跟住mei2又捐.行到去搭地鐵個陣.. 業無拉拉整琳條邊.搞到佢發火;; 跟住佢就蚊mei2d頭髮落黎. nab就系第2度搭.我地系對面搭; 跟住我同mei2.業軒一齊搭反去. 業系9龍塘落車.過多一陣琳就系樂富落車; 靜反我同mei2.軒;我同mei2傾計.見到佢好無聊; 我地系黃大仙落車..8點2個陣牙媽打黎鬧尻我-.-; 屌你老母.好撚僧你囉; 你米吾好撚比我出街囉.我吾介意; 睇下你吾比幾多日-3-;我吾驚你. 反到屋企打我-0-慢慢打我.我吾介意; ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() - I NEED COMMENT THANK! ![]() [ 訪客留言(19) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ![]() |