7.)***** why喎,,,,,一但我吾想既時候...你就要黎..***
但我想既時候...你就吾黎,,,,咁你想點姐****而家有喇,,,但你又想走.....
當我係咩姐****我吾中2咁嫁......你係咪玩我姐....你想我點牙
而家我好俾心去,,,勁努力去做....但你而家呢....
我想吾想咁嫁,,,,但而家就好似上天整定咁.....冇得change嫁喇***
我吾想次次都係咁....次次都係最後.....次次都冇我份***我忍夠喇,,,,
吾好再玩喇....我吾中2囉**
我好希望我次次都係第一....我咩都份,,,,我而家咩都冇哂喇>w<
真係吾想咁呢***
﹡系尼個monent°.﹒我'◇-要哭 啦*V* 我傷心…失敗的我***
次次都係你令我傷心…再次因他哭
|