6.)****金日8:55到番到/.....唸住叫miss出黎喇***
點知miss吾係到....>@<番到去////見到果個係到拎$20出黎///
要交班會費...>#<我吾記得左....叫左11號好耐....佢仙借俾我牙...!!!
我仲同佢講左放左俾番佢...但我吾記得左牙>3<
sor牙!!我冇心嫁!!>#<
放左......我就去左yammi屋企****好多人....太熱鬧喇***
吾中2..想走牙>#<<我一直係到玩msn...ornowlover...or同人傾計計***開心
wakaka我去到2:30仙出門口,,,,我地仲唸住2點仙出.,..
點知過左30分鐘...番到...oyi仲未放...就去左canteen....點知見到盧輝林喎,,,,,
我一直見到佢...就一直係到哈哈咁笑...wakaka
佢做得好可愛牙..>w<<<<****冇幾耐rainbow黎左
oyi同yammi佢地就走囉....得番我地...點知過左一陣......有人黎左,,,
再冇幾耐就開始射箭喇****
-----------------------------------------------------------------------------------
吾知why我射得都ok喇....但我一直都係到諗緊一果人,,,,
係你????冇理由嫁....吾通我......>w<****
|