16.)* 話咁快7月16號就咁過左喇!!!果日射好差牙!!!
因為有風囉,,如果吾係,,,,第一我都有得拎牙!!HEHE^^
但係因為咁,,,,SO我得第五喳,,,最吾想囉!!!
但都好喇,,,第一次用E D弓,,,第五都OK嫁喇,,,但係呢我自己就吾多想,,,
好野牙,,,果日完左有人請食飯牙!!HEHE^^THX*
金日同OYI,,,,KK去左賣書,,,點知得果$40....@,@
最好笑,,,我去到果到,,,見到楊咩,,,,但佢好似吾識我咁,,,@,@
早知早d去喇,$$都多d牙,,,唉**
要做功課喇,,,,好多牙!!一定要吾哂喇,,,+oil喇.,,,,yanice,,**
|