17.)* 琴日番左去教人射箭,,,,點知完左簡海琪既媽媽又請禾地,,,唉,,,,
禾刀吾系好想要嫁,,,但人地俾到,,,咪要囉@,@完左禾同oyi同大舅父同馮俊樂,,,
sit左系canteen等人,,,,miss話教人刀有$$牙,,,^^我勁開心唷>3<想快D有$$^^
禾地等左好耐,,,就走左喇,,,oyi同大舅父核特牙=,=用口....整D水水落oiy到,,,
oyi濕哂,,,馮俊樂就乜事都冇牙,,,wakaka^^之後禾地出左校門,,,
一路行一路玩水,,,去到馬路到,,,馮俊樂sit左係地下,,,
禾就同oyi同大舅父係到玩水喇,,,點知大舅父好勁,,,,整到禾都濕鬼哂,,,,@,@
點知有似有兩果人,,,見到我地係到玩,,,我地就走喇,,,
我地行左落咩咩記到,,,點知,,,大舅父係我冇心理準備下,,,整支水,,,整左落我到,,
我濕到好勁牙,,,,佢地走得好快,,我同oyi就到左大舅父屋企果頭等佢喇,,,
點知佢,,,,俾我地整到成果人刀係濕嫁,,,wakaka^^
成果人我都開心哂,,,hehe^^好好玩牙!!
金日我本身同oyi講好左出上水,,,但佢又話吾得閒,,,我係屋企勁勁悶,,
我家姐就係玩電腦,,,我就冇,,,,諗諗下,,,
我打左俾ka yee叫佢出黎去圖書館...2:00到出左去
我地去到炒嶺果個,,,點知冇開到門,,,唉@,@
我地就座小bus,,,去左上水,,,4:30我地就走左,,,
去左行街街,,,最後去左搵kk,,,點知佢走左,,,>w<
hehe^^^聽日我又同班fd出上水喇,,,
我而家好想快D剪頭髮牙,,,要剪得型D牙,,,wakaka^^
|