13.)* 金日好早要番去射箭,,,,,9:05分番到喇***
好少人,,,我地金日番去係因為要幫手教新人....all都係1d班,,,好冇奈囉
但我一D心情我冇,,,吾想去教人,,,自己就係咁射箭喇,,,射得好鬼差牙...>w<**
射箭11點幾左右就同媽媽,,,rainbow,,,oyi出去左食野,,,
去左上水名都,,,食車仔面...hehe^^好好味***食完就去左行街街,,,,行到差吾多,,,
我就同oyi媽媽番左心誠又射箭**番到去,,我地果個都訓左係到,,,但我就好鬼想射...
我地訓到3:00到,,,就開野喇///Oyi吾射就早走左,,,,,
我射吾一支就落雨,,,,失敗...唉....我地整番好D野,,,我左hall見到何sir就同佢sit左係到傾計
我地傾到差吾多,,,,番番去射箭....我射箭射得都ok喇***射到4點幾左右走走喇,,,,
|