QOOZA 寫日記囉 登入 論壇 member

暱稱: ▣-`*'/. Yan*°° 
性別: 女
國家: 香港

好想喊牙,,,,,你有冇關心過我***

2006 年 7 月 11 日  星期二

10.)***    金日我勁吾開心牙,,,why牙,,,,現得我希望係我留班… 吾係你走牙!!!

我吾想你就咁就走左牙,,,,我同你都未見過,,,又未識過...就咁走,,,你知吾知我會好吾開心嫁

我好想你留番係到牙...我咁耐仙可以識到你,,,你而家就咁走左....姐係點牙!!

仲有牙,,,你同佢D野仲未整好嫁,,,你吾可以就咁離開左嫁***你有冇唸過我既感受牙>w<

我真係好想喊牙!!!你吾可以咁嫁.......why牙>3<

我吾中2你既時候,,,,我同你就吾識,,,,但我而家中2左你,,,你仙同我走左****

次次都係咁嫁,,,,,射箭又係咁,,,而家你又係咁...你知吾知我會好傷心嫁,,,

你仲未知我係邊果,,,,就走....>w<吾制牙!!叫你出黎又吾得....你想點牙!!!

你好過份牙,,,,,,why你可以咁做,,,,仲好似吾關心咁....****

我真係喊左喇....你可以點做牙!!!我之後都吾會有機會再見到你喇....

我吾想咁....你吾中2我都得..,,,,但我想日日都見到你牙....最後一日,,,你都吾出黎見下***

如果你都射箭咪得囉,,,你得咩????>w<我吾想咁牙....吾制牙...我吾想日日都見吾到你牙

雖然你已經離開了我,,,但我知我會永遠想念你的微笑,,,我最中2就係你既笑***

過左金日我就吾可以見到你喇***我而家好miss你牙......

同你講電話你有當我係到咩....只係同人地講野....我同你又吾熟....

又冇野好講,,,,,你想點,,,,我好驚你吾係到讀,,,,我地成日打俾人....你會feel煩牙!!

>w<******唉,,,,過都過左,,,,而家我都吾知可以點做....你又吾聽電話喎****

我好想同你講,,,,我中2左你牙!!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

(我因為你....整左好多,,,,,)

×﹎..無論結果如何,,,我都只想你知道,,,我真係愛過你架 ★'ζ|/|[,,

﹡`無論 是多麼 相近 "明 白共你 亦欠缺緣 份°+__/]]

◇-`*'/. 掛 念時沒法自如 * !|`' 我為何 不敢試試..]〕

【°×*● 結果他走了,,,現在一樣遺下我*= °

||/|* 明知你不再回來___我早已知道 ×*為何我會喊??***

*=祈 求 留 住 這 眼 前 . . . 讓 感 覺 浪 漫 每 一  天°﹍\/\*

*°`'**而家我終於哭了…眼睜睜的看著你走  ,,,我卻無能為力°°ξ *

○。×你今天輕輕的走了`[[﹏,猶如當天你輕輕的來!,, ×| °__﹏

×,-]”,'我己強忍淚水`,,.*°但為何我的硬朗_ ▲`'',!!

[[﹏ 換來的 ,, 卻是一場不爭氣的失聲痛哭? °[▌+

◇.° ﹏每次你在我面前出現+"*就 像一顆星星閃爍而過┐°+

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 39 | »