11.)* 金日係番學既最後一日,,,,,高f都吾使番,,,我地要***
但都幾好玩既,,,我中2...heh^^"
唉,,,,雖然金日係開心,,,,但人地再冇機會番心誠喇!!!
好慘牙!!我吾知why我每一分一日我刀好miss佢,,,
我真係好驚吾會再可以見到佢牙!!!我吾想咁牙....
我諗我地吾會再有機會見喇****我未try過咁中2一個人嫁,,,why呢
但金日上天就係吾俾個機會我,,,,同佢講下野,,,,見下,,,
佢吾中2我,,,,我吾緊要,,,,我只想日日都見到你,,,,想日日都聽聽你果個可愛既笑
好想日日都聽到你把聲,,,,
-----------------------------------------------------------------------------
懂得讓我微笑的人 再沒有誰比你有天份
輕易闖進我的心門 明天的美夢你完成
*整個宇宙 浩瀚無邊的盡頭
每顆渺小星球 全都繞著你走*
#愛我 非你莫屬
我只願 守護 由你給我的幸福
愛我 非你莫屬
也許會 笑著哭 但那人是你所以 不怕苦#
懂得讓我流淚的人 給的感動一定是最深
在我心中留下傷痕 你同時點亮了星辰
*#
看 那麼多相遇
偏偏只和你 天造地設般產生奇跡
哦 我心的縫隙
我想除了你 任誰也無法填補這空虛 oh~
#
但那人是你所以 不怕苦
|