QOOZA 寫日記囉 登入 論壇 member

暱稱: ▣-`*'/. Yan*°° 
性別: 女
國家: 香港

心淡了*****

2006 年 7 月 8 日  星期六

8.)***金日我一心諗住可以同ka yee番去團契,,,,點知ka yee又吾番喎***

心淡哂,,,,,11點幾到...雅媛打黎...問我去吾去??我本來吾想去,,,,但最後都係去左....**

第一:我去左搵雅媛食左野仙,,,,第兩仙去團契***

我地好早...番到去冇人係到,,,上到5樓仙冇人>W<我地就係到等喇!!!

第一果就係見到黃毅朗,,,其他人慢慢番到黎....但係好少人黎囉>W<***

金日係團契玩得好開心牙!!下次都去仙,,,下果SAT我都想去牙...

但下果星日我要去,,,,諗到E到...我好想喊喇***我都講左吾關我.,,,,都吾係我既錯,,,

做咩話我牙!!!我吾中2有人屈我牙!!!

團契完左,,,就同左徐徐AND雅媛去行街街***行左好耐***

見到RICKY喎***我地叫佢..佢又吾應喎,,,,我地就跟住佢喇....跟到去某某樓梯,,,,

我地係遠處見到一果人,,,,個果人又係食煙,,,我地驚驚....望望下,,,點知係林正X,,,,

哇哇,,,,,佢吾同哂牙,,,,成果黑社會咁,,,,驚驚****

冇幾耐我地就番屋佐喇****我自己都冇諗....過左咁耐...都仲同徐徐AND雅媛出街***

番到黎,,,,,好彩冇俾人話我姐!!!但冇幾耐,,,,我就俾我NO豆鬧喇,,,,

金次仆街喇****金次我俾NO豆用粗口,,,,仆街鬧我,,,咁樣都係第一次喳,,,

我金日次仲喊左好耐....我好驚再次俾佢鬧***我就決定左吾再彩佢,,,

佢叫我,,,我都吾彩佢....****嬲死你地,,,

而家我真係咩都冇哂喇***吾制,,,,,我真係好想快d有......>W<''

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 39 | »