15.)* 金日好早就開始落雨,,,落到冇停過**>@<
但落緊雨我都番學校....我諗住落一陣就吾落喇,,,點知落左好耐牙!!!
之後我地sit左係canteen,,,係到傾計牙!!傾得好開心,,,,馮俊樂佢係到唱歌牙
好好笑牙,,,果個人行過都要望一望嫁,,,wakaka**
我地sit左好鬼耐,,,都係落緊雨既**
我地就去左上水,,,第一行左一行,,,就去左食野,,,大家都拎住miss俾既...10$$
hehe^^得我冇,,,>3<**下次我都要有牙,,,,
我地行左好耐,,,就咁番左去喇...番到屋企,,,好悶...
聽日牙,,,,我好驚牙....射箭喇....小西彎牙,,,,我緊張牙.....
大家要+oil牙!!!YaMmI…+oi L大家都係唷** ?,.}\
██████ I LoVe YoU.﹒`*為何上天要這樣對待我們!?****
|