26.)* 我都係冇陪到RAINBOW,,,,唉,,,SOR牙!!!
金日我本身係要去圖書館嫁,,,但我NO媽子金日冇喇喇.....唉
佢吾俾BOR,,,算喇,,,其實我都吾係好想出去嫁,,
金焦又冇出到去,,,又落雨,,,金日仲落左好耐牙,,
金日我仙知你係咁小器嫁,,,,唉....都吾知WHY冇喇喇就係咁,,
上次[[終極]]又係咁,,,金次又係咁,,,,總是不想俾人知,,,
但你自己又,,,,,,四周同人講....如果係咁,,,鬼吾知咩...
你會吾會........[[[我知你心係吾想嫁]]]]**=,=
|