QOOZA 寫日記囉 登入 論壇 member

暱稱: ▣-`*'/. Yan*°° 
性別: 女
國家: 香港

落左好大雨牙,,,!!!

2006 年 7 月 26 日  星期三

21.)*   話咁快我開左日記冇幾耐,,,我就打左20篇BOR,,,^^

真係開心,,,HEHE^^金日落左好大雨牙,,,又耐BOR

本身我諗住同OYI同KK去打波,,,點知落雨,,,仲要果到吾俾人打BOR,,

之前係果到,,,都見到人打喇,,,=,=

金日我仆街牙,,,>W<汁泳果陣,,,又落雨,,,,我仆低左,,,,>W<

好樣衰牙,,,,又痛BOR,,,,,=,=之後我地因為落雨,,,,SO去左上水,,,

我地去左睇有冇中文書喇....點知冇BOR,,,我地就去左阿E果到,,,

有果小朋友仔,,,仲諗住佢吾會好,,,,,點知一講野就係到串我地,,,

諗起都想打佢喇,,,,@,@阿E話我地左住佢做生意喎,,,吾同我地傾計,,,=,=

我地行完又行,,,,悶牙,,,之後我地去番阿E果到,,,點知我俾人,,,,

捉到,,,勁問我買左書未,,,,買哂未牙,,,???仲捉住我入去TIN,,,,>W<

好彩我都走到,,,=,=我地又去番阿E果到,,,我地一入去,,,就冇人黎

我地一走左姐,,,就有勁多人入去喇,,,,=,=

KK勁係到俾果小朋友串牙,,,WAKAKA^^好好笑牙,,,佢笑得又高音BOR,,,

HEHE^T^冇幾耐我地又搭車番去喇,,,好好笑,,,我幫我牙媽買菜,,WAKAKA^^

我地係到等車喇,,,KK同OYI勁係到串一d吾識既人,,,我覺得好XXXX,,,唉

我覺得人地好慘牙,,,冇喇喇俾我地串,,,,我好想SAY Sorry囉,,,>W<

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 39 | »