21.)* 話咁快我開左日記冇幾耐,,,我就打左20篇BOR,,,^^
真係開心,,,HEHE^^金日落左好大雨牙,,,又耐BOR
本身我諗住同OYI同KK去打波,,,點知落雨,,,仲要果到吾俾人打BOR,,
之前係果到,,,都見到人打喇,,,=,=
金日我仆街牙,,,>W<汁泳果陣,,,又落雨,,,,我仆低左,,,,>W<
好樣衰牙,,,,又痛BOR,,,,,=,=之後我地因為落雨,,,,SO去左上水,,,
我地去左睇有冇中文書喇....點知冇BOR,,,我地就去左阿E果到,,,
有果小朋友仔,,,仲諗住佢吾會好,,,,,點知一講野就係到串我地,,,
諗起都想打佢喇,,,,@,@阿E話我地左住佢做生意喎,,,吾同我地傾計,,,=,=
我地行完又行,,,,悶牙,,,之後我地去番阿E果到,,,點知我俾人,,,,
捉到,,,勁問我買左書未,,,,買哂未牙,,,???仲捉住我入去TIN,,,,>W<
好彩我都走到,,,=,=我地又去番阿E果到,,,我地一入去,,,就冇人黎
我地一走左姐,,,就有勁多人入去喇,,,,=,=
KK勁係到俾果小朋友串牙,,,WAKAKA^^好好笑牙,,,佢笑得又高音BOR,,,
HEHE^T^冇幾耐我地又搭車番去喇,,,好好笑,,,我幫我牙媽買菜,,WAKAKA^^
我地係到等車喇,,,KK同OYI勁係到串一d吾識既人,,,我覺得好XXXX,,,唉
我覺得人地好慘牙,,,冇喇喇俾我地串,,,,我好想SAY Sorry囉,,,>W<
|