18.)* 金日又同左oyi,,,ka yee,,,kk出左上水,,,
但焦早既時候我一直都打吾到俾kk,,,驚驚地天,,,
之後我地等車既時候,,,kk打黎,,話落緊黎,,,叫我等等佢,,,
有車黎喇,,,我地上左車冇等到kk,,,岩岩好,,,kk見到我地上車,,,
就run過黎,,,,wakaka^^佢果頭好鬼亂牙!!!
去到...我用左140 buy左4本,,,,wakaka***
之後我同ka yee ,,,,oyi行左成果上水牙!!!>w<
之後ka yee話走仙,,,,咁我同oyi仲係到行,,,
番到屋企,,,,都4點幾喇...之後打左俾rainbow,,,佢同左我講about,,,,,唉
聽到都火撚爆牙,,,果時想打人牙,,,之後我打左俾oyi,,
同左佢講喇,,,之後我又打俾媽媽.,,,,我就去左佢屋企,,,
wakaka****好開心牙...但本身我自己都好驚..吾知會點...
但之後我,,,,覺得佢地剪得好令牙...好開心牙...hehe^^
7點幾到番左黎,,,,食完野...打俾rainbow,,,,,佢一直話我整pung吾令喎,,,
妖,,,好嬲囉...我整成點關你咩事牙...嘈
你好似吾想我整PUNG左咁,,,你話點睇我果樣一d都吾似PUNG,,,整左就好似冇整到PUNG到咁,,,
話我整PUNG吾令喎,,,我覺得你吾想我整PUNG左咁,,,你自己好似想PUNG...但又整吾到,,,
你一直都係講我PUNG吾令,,,好似吾想我整PUNG咁,,,哼...係咪好吾整囉,,,
>w<***吾開心囉,,,,我整成點..又關你咩事牙,,,你咪吾好中2囉
我就係中2牙...又點牙!!>w<
|