27.)* 金我冇喇喇6點鐘自己嘽起左身牙,,,wkaka^^
點知我仲似為會落雨,,,但之後都冇,,,本身開頭係有嫁,,,但又冇左lu^^
wakaaka我同oyi同kk真係落左去跑牙,,,hehe^^
但我地跑跑下,,,,我支水吾見左,,,>w<水都好拎走既,,,
我係e一刻e一秒我諗起左好多既野,,,,我都好傷心,,,
>#<都吾知why會咁既,,,我自己都吾想嫁,,,
why我吾可以係你,,,why你地會有,,,why果個都吾,,,,,,why果個只會,,,,
why我會有咁多why嫁,,,,..why次次吾好既野會係我身上,,,,
討厭,,,,,,,,
我和你之間的友誼,,..不會再是從前的程度…[[討厭我]]??
I haTe lονe 3人的約會..,,,
誰能伴我,,,,??沒有人會伴我,,,,心淡,,,,喊完後又有咩用,,??
你是我的朋友,,,,我會讓什麼給你的,,,,!!!!!
因為你心軟.....亦因為你而狠心,,,,!!心淡的感覺是多麼不好受的,,,
自問 給了你多少次的機會,,,,?? 機會只得1次,,,但我給了你無限次!!
為我的心添上色彩 ,,只有[妳]做得到,,,朋友有了高下誰會高興!!?
無論何時,,,都為你保留一個位置,,,但你卻沒發現已經傷了我的心…朋友
只有你 -- -是我眼中的唯1,,,,
FRIENDS,,,,,已到了這個時刻無法再回到這段時光
或許時光流逝會改變一切..,, '['但我對妳的]心]卻永遠不變..◆
與妳的相遇,,讓孤獨也有了[意義] . .. 輕閉雙眼 ....總是會浮現[妳]'*
那份[友誼]與[痛楚] 仍舊無法消失,,,!!!
|