27.)* wakaka^^就係咁就過左果7月囉!!hehe^^
e果7月過得好開心牙,,,金日同左ka yee同雅媛一齊做功課,,,
我地去做功課去到上水大m記牙,,,wakaka^^
ka yee你好勁牙,,,係你日記到提左6次MC,,,WAKAKA^^
而家仙知你係中2 MC嫁,,,,哈哈(吾好鬧我牙,,,ka yee)^^
本身我地係諗住12點既...但整整下,,,到左1點8囉,,,hehe^^sor牙,,,雅媛
我地入到M記,,,,,見到一果吾撚想見既人,,,,>w<冇喇喇又會既到既,,,
之後我同雅媛買完野,,,,番番去果位到,,,我地做左幾耐,,,
見到好多人望住我地,,,,>w<因為抄功課...??wakaka^^
好好彩牙,,,我同雅媛本maths一樣嫁,,,但佢就中文,,,,我英文,,,,@,@
做做下,,,,雅媛見到Ricky,,,同肥余牙,,,我地勁係到笑牙,,,我做做下,,,
望左過去,,,,咁岩Ricky又望住我,,,我地係到一齊啤,,,,wakkaka^^
之後佢忍吾到,,,係到笑牙,,,哈哈^^肥余手上拎住Keroro,,,我想要牙,,,,>w<
之後冇幾耐見到大細孖一齊,,,,,之後雅媛又見到希雅,,,,@,@
之後我又見到,,,Amylo,,,,又見到射箭既一位姐姐,,,,唉金日我見到咁多識既,,,
雅媛勁係昅仔牙,,,wakkaka^^但有d都吾錯既,,,雅媛睇中一果牙,,,haha^^
到左4點左右,,,我去走左,,,去左行,,,,,見到二舅父bor,,,同二舅母一齊牙,,,@,@
二舅父好似見吾到我,,,二舅母就見到我,,,,之後我地行左ok耐,,,,
我諗住去番新都,,,,買野俾我NO媽子,,,點知搵吾到,,,又見到二舅父,,,係到等車車,,,,
番到屋企樓下,,,又見到人,,,見到,,,番團聚條,,,,女仔條仔,,=.=
聽日我俾人約去石澳,,,,O左咀,,,,我係想既,,,但佢地話去沙灘BOR<,,咁又有d吾想喇,,,
聽日雅媛到KA YEE話寺漫畫展喎,,,,我係想去嫁,,,但又要去上水,,,,算,,,!!=.=
|