開心,,,,
金日我勁開心bor,,,,好好笑,,一開始我去左oyi屋企,,,之後孜去左我屋企,,
點知我家姐番,,,又去左oyi屋企,,,去完又去,,,wakkaka^^
聽日吾知我牙媽no豆幾時仙番呢,,,???
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 39 | »