|
|
2008 年 1 月 31 日 星期四♠
今日凍到痴線!得9度咋!
之後仲話得8.5度,,好彩冇凍病@@
第一堂好似又係chi,,
默書!還可以啦.算了吧
mth,,我本先以為係hst架!
eng.fuller又搵人發脾氣
仲有句笑死
if you are not here, plz tell me..= =
cps悶悶悶!不過第一次有聽書
led同lsk都ok啦.狂笑喎- -
放學又去左買冷,,我山窮水盡啦
之後同cynthia密密斟呢-v-
我地去左撈金魚!
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 115 | »
|