|
|
2008 年 1 月 29 日 星期二♠
好耐冇打blog.
今日.我痴線架
搭5先起身,,起身望一望個鐘
咦?7:25?
點解咁怪..呀!即刻彈起身去刷牙
係巴士度扎邊
真係超勁
番到去氣都喘埋.但係我發現左以後我可以訓晏d!
第一堂chi
老師搵枝針對住我
成日企係我前面囉
isc x2
勁遲放喎佢
真係煩
小息.冇左.
eng.唉開始唔鐘意fuller啦!
可能真係.外國人係偏激d
同埋我覺得係佢係度搵人發洩,,佢個樣似係
lunch,,
我食哂碟飯!真係勁叻女呀我! =)
mus
唉
真係勁冇引囉
d人一個二個係度傾計
都冇心機唱
見到咁真係好火
r真係好比心機做好佢份工
睇得出架
菁菁又真係好有heart!
加油呀2b!
hst
悶到嘔
mth
唉
我地又打破記錄,,簡直上多左堂囉
ms冼真係充滿教學熱誠
放學花來了我的家
花很有趣呢!
真的很有趣
最有趣的是你!
死低b勞樂a.
打錯字又串我.
人誰無過呢?唉.
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 115 | »
|