譚俊豪..
你5好再賤d
我同你有咩仇牙??
解我情侶算啦,,,
仲要用我個ac解..
真係好撚cheap囉你
好啦,,
e+我上5撚到msn.,,
5知係5係又係你做既呢?
定係我既問題牙又??
妖.,
好撚火囉比你搞到
屈我都算啦,,,