今日..
咪又係咁囉
係學校好好玩
超正...界手好撚正
勁好玩囉,.5痛既
差d界中大動脈...
嚇屎禾= ="
不過算啦.,e+界手又點
冇人理..自己界個夠
小息..57得做左d咩>"<
art堂,,悶死
lunch,,食野.本身都5想食
不過冇野做,,
佢地又話落去
撞到黃佩珊,,,同埋佢個fd
佢地問我做乜有幾個女仔成日脾住佢地
之後我問邊個,
佢地話2a有幾個,,(我知邊個啦)
之後2d又有幾個(e+都知係邊個)
之後我咪同佢地講囉
愈傾愈好傾
覺得佢地都幾好玩
幾好人..fd埋添e+
正,,
中文堂,,要背書..
今日18號,,仲諗住揀硬我
點知冇..勁好采..因為我未背熟
is,,統測,,
張嘉華..本身同我1張枱
點知比牙sir掉走左
佢以為我地會作幣
醒耶,,我地真係咁樣諗
佢真係5好采,,冇得同我地1齊
放學...
留堂5分鐘..變到留左10幾分鐘
呵..牙sir miss請野飲lu又
正,,又有金沙食
愈黎愈鍾意a班喇
真係超好玩
d人又搞gag
超正..
落左小食部,,
坐,,陪人上教員室
等左佢勁奈
見到李xx(e班個個)
佢陪我傾左陣計
之後5等佢地喇
落番去坐
上九仔,,
冇野做既
落番去..走佬
某人打黎
陪佢傾左陣
仲有佢個fd
煩死我= - =
聽日..check眼,,
學琴,,,cut頭髮
去人屋企
就係咁多,,
算..
5講喇
8
-------------------------------------------
早知一定與你分手
最愛往往難以相廝守
愛過你之後 我怕沒然後
原來寂寞 沒有你的問候
用誰來平復也不夠
你似個最窩心的缺口
|