●○我們是不是由一開始~// " '就己經做錯了呢?.../\\*?

2007 年 10 月 19 日  星期五   晴天


2007-10-19 分類: 未分類

今日悶屎禾..

今朝比佢個fd既電話嘈醒左

成9點幾打黎

真係衰..人地發緊個美夢架嘛

冇端端吵醒人

唉.算..佢勁問我野囉5知想點

傾完就食野啦..

因為都訓5著咯

之後打機...

好野..終於down到3.2勁舞lu]]

今次好勁,,

自己升到16lv...

5知係咪因為16lv太易升..

今次終於5洗人幫嘍>"<

之後去左學琴

e+係個miss屋企玩電腦

不過悶屎'''

因為冇勁舞又冇msn

唯有打blog同埋睇人bl0g解悶

我發現..

原來手提電腦係好難用架

e+佢個部係手提既...

成日禁q錯制彈黎彈去::

睇黎都係因為我5識用= ="

如果5係點解咁多人都用得咁好,,><

好悶牙@@

一陣去剪頭髮

5知剪完之後會點呢.

一陣再講

------------------------------------------------------

唉..岩岩番到屋企

唉..講起都火

今日約左人學完琴去新都城行下

點知,,,

我學完啦,佢黎左

係m記食野(佢)

我去搵佢..同我牙妹一齊

佢又5知去左邊

勁係到玩捉迷藏囉乜事

你條友牙,,我話比你聽牙

你搞到我遲左番屋企

又搞到我今日冇得剪頭髮

要聽日先得,,,唉

真係慘

好期待快d剪頭髮也::]]=[

番到屋企..食飯

打機

煲碟,,多啦a夢,,

哈..低能= ="

之後去人屋企玩,,

5知會玩到幾點

肯定好晏

番到屋企肯定會比人鬧

係咁先啦

88



« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 262 | »