|
2007 年 10 月 19 日 星期五  |
| 2007-10-19 |
分類: 未分類 |
今日悶屎禾..
今朝比佢個fd既電話嘈醒左
成9點幾打黎
真係衰..人地發緊個美夢架嘛
冇端端吵醒人
唉.算..佢勁問我野囉5知想點
傾完就食野啦..
因為都訓5著咯
之後打機...
好野..終於down到3.2勁舞lu]]
今次好勁,,
自己升到16lv...
5知係咪因為16lv太易升..
今次終於5洗人幫嘍>"<
之後去左學琴
e+係個miss屋企玩電腦
不過悶屎'''
因為冇勁舞又冇msn
唯有打blog同埋睇人bl0g解悶
我發現..
原來手提電腦係好難用架
e+佢個部係手提既...
成日禁q錯制彈黎彈去::
睇黎都係因為我5識用= ="
如果5係點解咁多人都用得咁好,,><
好悶牙@@
一陣去剪頭髮
5知剪完之後會點呢.
一陣再講
------------------------------------------------------
唉..岩岩番到屋企
唉..講起都火
今日約左人學完琴去新都城行下
點知,,,
我學完啦,佢黎左
係m記食野(佢)
我去搵佢..同我牙妹一齊
佢又5知去左邊
勁係到玩捉迷藏囉乜事
你條友牙,,我話比你聽牙
你搞到我遲左番屋企
又搞到我今日冇得剪頭髮
要聽日先得,,,唉
真係慘
好期待快d剪頭髮也::]]=[
番到屋企..食飯
打機
煲碟,,多啦a夢,,
哈..低能= ="
之後去人屋企玩,,
5知會玩到幾點
肯定好晏
番到屋企肯定會比人鬧
係咁先啦
88
|
|