今日八號風球..//
唔洗返學..
唉..但係我就好想可以返//
因為係屋企冇咩可以做..
在學校都有得聽下書..
解下悶..
本來今日要綀琴..
現家唔洗..
今日本來教開我個個Miss請假...
所以就有另外個呀SIR代..
因為教開都係Miss..
所以成日都張呀SIR叫成Miss..
重有個呀SIR對完功課..
要我自己寫返正確答案..
不特止..
重要我解釋返點解選哩個答案..
大佬呀..我唔識先做錯..
識就唔洗錯..唔洗補習LA..
佢都要多謝我地哩D人.......(閱讀全文)
今日參觀圖書館..
個間圖書館好大有12層..
分左好多個唔同種類的圖書館..
我最想試下去玩具圖書館..
可惜..唔得要8歲以下..
真慘..超齡..
參觀都唔錯..只可惜..
好遠我呀媽唔會帶我去..//