十年難得一見..
我呀媽終於很同我地去游水..
我經已2年多冇游水..
今次游番水..好興奮..
我同我家姐重教我細佬游水..
今日好開心..
我期待已久騎馬仔的日子..
終於來臨LA..
我地一開始..
睇左一段關於奧運馬術我短片..
之後就到我最喜歡的環節..騎馬仔..//
感覺好好..好難形容..
騎完後..就餵D馬仔吃野..
原來馬仔食嘅食物好特別..
我係今次騎馬仔學到好多..
好開心/......(閱讀全文)
今日派左專題知道左個分..
女班長真係慘..
成份專題都係佢一手一腳做出來..
點知佢囉C..
我就好彩D..
副組長好幫得手..
重囉埋個A..
佢成組得佢做得野..
真係慘..//
聽日就派考試巻..
好擔心呀..如果考得唔好..
就一定俾呀媽/爸話..
唔止..因為今次係我係
哩間學校最後一次考試..
所以我希望可以考到理想嘅成績