哈哈..
我同我呀媽、家姐..
去左屯門買電腦..
因為我家姐上左
中學之後..
成績唔錯..
所以我呀媽先買俾佢..
相反..我D成績..
好悶呀..
今日返完學..
培訓班(口風琴)
之後..就要留在家溫書..
因為就來考試la..
真慘..遲d重唔
可以用電腦..
唉..真陰公..
今日真係夠黑仔..
同呀媽落左元朗買野..
呀媽話屋企要換過D
床舖..床單..
我地就買左好多...
之後..我地想走..
點知..就走左2班小巴..
咁我地咪上巴士..
上左巴士之後..
發覺下層好多人..
就上上層.......(閱讀全文)
我已經三日沒有返學..
今日返返學好唔慣..
我返到學先知..
座我旁邊個個人..
佢同我一樣..
三日沒有返學..
估唔到..
今週係英文週..
我玩攤位games..
拿到一隻好得意嘅公仔..
好happ......(閱讀全文)